![]() |
|
| |||
| |||
| Is it just me of is er advertenties aan de rechterkant van het forum om de forums breedte kleiner? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het moet hetzelfde, hoewel er een kolom aan de rechterkant van de algemene forum breedte is nu groter (Full screen).
| |||
| |||
| Ook welke resolutie gebruikt u? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave, ik haat het om te zeggen maar ik denk dat het lijkt verschrikkelijk ![]() De kleuren gewoon niet uitziet en alles ziet er uit het midden en verkeerd. De forums lijken ook kleiner voor mij. Ik dacht dat zij zojuist mijn computer en kwam via een proxy en het nog steeds niet uitziet ...
|
| |||
| |||
| I dont get waarom de breedte is zo'n kwestie. Zien http://forums.techguy.org/malware-re...es-effect.html Ik neem aan dat hetzelfde is, en dat is een van de grootste comp forums. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is veel beter g / scherm resolutie, en zoals de meesten van ons hebben w / TFT-scherm is nu .... Ook, maar je neemt wel even wennen als we gewend aan een lay-out sinds de site werd gelanceerd. Voor degenen onder u minder dan positief over de wijzigingen, geef het een paar weken en je zult wennen. Trouwens, wat is de indeling van een stof leden oogpunt? De inhoud is het meest relevant zijn.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het eens met je Alex, we zullen allemaal wennen in de tijd, ik ben er zeker van dat het dezelfde soort beoordelingen zou hebben gezegd als het komt ook voor de andere kant op (dit om wat het was vóór)
| |||
| |||
| We zullen zien hoe het gaat. Het zou seconden terug. Ik deed het omdat ik denk dat het lijkt meer up-to-date, ook de advertenties op de top worden verlaagd die was vervelend sommige mensen, ja tegen een kostprijs van hen op het recht, maar je hoeft niet meer te scrollen om de volledige inhoud . |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het is niet mooi te zijn om naar zo veel te krijgen op de werkelijke draden nu.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ten minste de advertenties dont verplaatsen met u als u scroll down ..... nu dat zou vervelend
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is My Web Design kopiëren Anderen? | icu222much | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 23 jul 2009 16:16 |
| Welke Web Design Software? | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 27 feb 2009 08:41 |
| Liquid Design. | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | De 7 januari 2008 09:39 |
| Web Design Software Choice? | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 30 dec 2007 14:00 |
| Banner Design Competition | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | De 7 augustus 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |