![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Er det bare meg eller er det reklame på høyre side av forumet gjør fora bredde mindre?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det bør være den samme, selv om det er en kolonne til høyre for overal forum bredde er nå større (Fullskjerm).
|
|||
|
|||
|
Også hva oppløsning bruker du?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dave, jeg hater å si det, men jeg synes det ser forferdelig
![]() Fargene bare ikke ser rett og alt ser ut av sentrum og galt. Forumene også virke mindre for meg. Jeg trodde det må bare vært min datamaskin og kom via en proxy, og det fortsatt ikke se rett ...
|
|
|||
|
|||
|
I dont få hvorfor bredden er en slik sak.
Se http://forums.techguy.org/malware-re...es-effect.html Jeg tar det som er det samme, og det er en av de største komp fora. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det er mye bedre på aw / skjermoppløsning, og som de fleste av oss har m / skjerm TFT nå ....
Også, det vil ta noen få brukt som vi har vært vant til en layout siden ble lansert. For de av dere som er mindre enn positivt om endringene, gi det et par uker, og du blir vant til det. Dessuten, hva gjør oppsettet saken fra medlemmer synspunkt? Den innholdet har mest relevans.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg er enig med deg alex, vil vi alle bli vant til det over tid, er jeg sikker på at den samme typen vurderinger ville blitt sagt om det også skjedde omvendt (dette til slik den var før)
|
|||
|
|||
|
Vi får se hvordan det går. Det ville ta sekunder å skifte tilbake.
Jeg gjorde det fordi jeg synes det ser mer oppdatert, også annonsene øverst reduseres som var irriterende noen folk, ja til en pris av å ha dem på høyre side, men du ikke lenger å bla for å se alt innhold . |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Det er fint å ikke ha for å bla så mye å komme til den faktiske tråder nå.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Minst annonsene dont flytte med deg når du blar ned ..... nå som vil være irriterende