![]() |
|
| |||
| |||
| Är det bara jag eller finns det annonser på höger sida av forumet att göra forum bredd mindre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bör vara samma, även om det finns en kolumn till höger den totala forum bredd är nu större (Helskärm).
| |||
| |||
| Även Vilken upplösning använder du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave, jag hatar att säga det men jag tycker det ser hemskt ![]() De färger som bara inte leta rätt och allt ser ut centrum och fel. Forumen verkar också vara mindre för mig. Jag tänkte att det måste vara just min dator och kom i mål via en proxy och det fortfarande inte leta rätt ...
|
| |||
| |||
| I dont get varför bredd är en sådan fråga. Se http://forums.techguy.org/malware-re...es-effect.html Jag tar det som är samma, och det är en av de största oblig forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är mycket bättre på aw / skärmupplösning, och eftersom de flesta av oss har w / skärm tft nu .... Också, det tar några få användas för att som vi har använt till en layout sedan Sajten lanserades. För er mindre än positiva till förändringar, ge det ett par veckor och du kommer att vänja sig vid det. Förresten, vad gör layouten fråga från en medlemmar synvinkel? Innehållet ingår har den mest relevanta.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag håller med dig alex, vi kommer alla att vänja sig vid den tiden, jag är säker på att samma sorts recensioner skulle ha sagt om det också hänt tvärtom (detta till vad det var innan)
| |||
| |||
| Vi får se hur det går. Det skulle ta några sekunder för att ändra tillbaka. Jag gjorde det eftersom jag tycker att det ser mer aktuell, även annonser på toppen minskas vilket var irriterande en del människor, ja till en kostnad av med dem på höger sida, men du har inte längre att bläddra för att se allt innehåll . |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det är trevligt att inte behöva bläddra så mycket för att komma till faktiska trådar nu.
__________________ serverguy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minst annonserna dont flytta med dig när du bläddrar ner ..... nu det skulle vara störande
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Is My Web Design Kopiering andra? | icu222much | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 23 juli 2009 16:16 |
| Vilka Web Design Software? | megabyte | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 27 februari 2009 08:41 |
| Likvida Design. | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 7 januari 2008 09:39 |
| Web Design Software val? | jack100 | Web Design, Hosting & SEO | 11 | 30 december 2007 14:00 |
| Banner Design Competition | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 6 | 7 august 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |