![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har været at tro, at det ville være rart, hvis medlemmer var i stand til at udtale sig om ting, som News Bot siger i Nyhedssektion. For eksempel er det kun indsendt noget om Server 2008, og jeg ville have ønsket at kommentere den og finde ud af, om nogen andre havde nogen erfaring med det ... Jeg ved, at hovedformålet med det er bare for Google rangorden, og at ingen nogensinde virkelig ser på, hvad der er i Nyheder forum, men jeg er ikke sikker på, hvorfor medlemmer ikke kan udtale sig om stillinger, som den gør? Måske er jeg mangler noget
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im altid scanne nyheder tråde
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg får en bit oversvømmet af dem, når jeg forsøger at læse dem alle ... Han stillinger til hurtig ...
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| aye post hore han kun ønsker at rep
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Vi plejede at være i stand til at udtale sig i nyhederne afsnit. Skal en ny mod Dave har iværksat. Jeg har tænkt på at forbyde newsbot men regnede Dave ikke ville tage til venligt til det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør være i stand til at svare, men ikke pukkel tråde til toppen, jeg vil tage et kig nu.
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Han var udstationering for et par måneder tilbage om, hvordan USA havde den værste internetforbindelser (statistisk) ... så jeg tænkte "åh ja" |
|
| |||
| |||
| Nu kan jeg svar ... Jeg er sikker på, at jeg kunne ikke gøre det før Må de stillinger, der dukker op i New Stillinger?
|
| |||
| |||
| Fast. Nej, de slet ikke vises i søgning som enorm mængde stillinger bruges til at genere medlemmer. |