![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen ajatellut, että olisi mukavaa, jos jäsenet voivat kommentoida asioita, jotka Uutiset Bot sanoo Uutiset-osiossa. Esimerkiksi juuri lähetetty jotain Server 2008 ja olisin halunnut kommentoida sitä ja löytää, jos kukaan muu ei ollut kokemusta sen kanssa ... Tiedän, että pääasiallinen tarkoitus on vain Google Ranks ja että kukaan ei koskaan todella näyttää, mitä on Uutiset foorumi, mutta en ole varma, miksi jäsenet eivät voi kommentoida virkaa se tekee? Ehkä olen puuttuu jotain
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im aina skannaus uutiset threads
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Saan hieman hukkua niitä kun yritän lukea ne kaikki ... Hän virkaa nopeasti ...
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Aye post huora hän vain haluaa rep
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Käytimme voi kommentoida uutisia osioon. On uusi mod Dave on otettu käyttöön. Olen ajatellut kieltää newsbot mutta keksin Dave ei ryhtyä ystävällisesti sen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi pystyä vastaus, mutta ei pukama viestijoukot Palaa alkuun, I'll Katsotaanpa nyt.
| |||
| |||
| Quote:
![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Hän oli lähettämistä muutama kuukausi sitten siitä, miten Yhdysvallat on pahin Internet-yhteys (tilastollisesti) ... joten ajattelin "Ai jaa" |
|
| |||
| |||
| Nyt voin vastata ... Olen varma, että en voinut tehdä sitä ennen Onko virkaa ei näy New Posts?
|
| |||
| |||
| Fixed. Ei, ne eivät näy haun kuin valtava määrä virkaa käytetään ärsyttää jäsentä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| ETA Uutiset tarkistus ja Magazine Bit? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Yhteisön News & Chat | 2 | 6. Jul 2009 08:31 |
| Huonoja uutisia Sony PS3-omistajien | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21. lokakuu 2008 13:22 |
| PC Talking Uutiset?? | sarahlush | General Software Chat | 2 | 27. Sep 2008 15:58 |
| Muutokset Uutiset ja artikkelit pääluokat | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 2 | 1. Jul 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |