![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat het leuk zou zijn indien de leden in staat om commentaar te leveren op dingen die het Nieuws Bot zegt in de rubriek Nieuws. Bijvoorbeeld, het net gepost iets over Server 2008 en ik zou graag commentaar te leveren en te achterhalen of iemand anders had enige ervaring met het ... Ik weet dat het voornaamste doel van het is gewoon voor Google Rangen en dat niemand ooit echt kijkt naar wat er in het Nieuws forum, maar ik weet niet waarom leden kan geen commentaar geven op berichten maakt? Misschien ben ik iets ontbreekt
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im altijd scannen het nieuws threads
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ik krijg een beetje overspoeld door hen als ik probeer om ze te lezen allemaal ... Hij posten te snel ...
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| aye post hoer hij wil alleen de rep
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| We waren in staat om commentaar in het nieuws sectie. Moet een nieuwe mod Dave heeft ingevoerd. Ik heb nagedacht over een verbod op het newsbot maar dacht Dave zou geen rekening te willen naar het |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet in staat om te antwoorden, maar niet bult draden naar de top, ik kom een kijkje nemen nu.
| |||
| |||
| Citaat:
![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Hij was het plaatsen van een paar maanden terug over de manier waarop de Verenigde Staten was de ergste internetverbindingen (statistisch gezien) ... dus ik dacht "oh yea" |
|
| |||
| |||
| Nu kan ik antwoord ... Ik ben er zeker van dat ik niet kon dat doen vóór Komen de berichten er worden weergegeven in nieuwe berichten?
|
| |||
| |||
| Vastgesteld. Nee, ze worden niet in de zoekresultaten als de enorme hoeveelheid functies gebruikt te ergeren leden. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| ETA voor de beoordeling Nieuws en Magazine Bit? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 2 | De 6 juli 2009 08:31 |
| Slecht nieuws voor Sony PS3-eigenaars | Razer | PC & Gaming Console | 28 | 21 okt 2008 13:22 |
| PC Talking Nieuws?? | sarahlush | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 27e sep 2008 15:58 |
| Wijzigingen in de rubrieken Nieuws en artikelen | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 2 | De 1 juli 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |