![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har tenkt at det ville være hyggelig hvis medlemmer var i stand til å kommentere ting som nyheter Bot sier i nyhetsdelen.
Det er for eksempel bare postet noe om Server 2008 og jeg ville gjerne kommentere det, og finne ut om noen andre hadde noen erfaring med det ... Jeg vet at det viktigste formålet med det er bare for Google rangerer og som ingen noensinne virkelig ser på hva som er i nyhetene forum, men jeg er ikke sikker på hvorfor medlemmer kan ikke kommentere innleggene gjør det? Kanskje jeg mangler noe
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
im alltid skanning nyhetene tråder
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg får litt inundated av dem når jeg prøver å lese dem alle ...
Han poster på rask ...
|
|||
|
|||
|
Aye innlegget hore
han bare ønsker det rep
|
|||
|
|||
|
Vi pleide å være i stand til å kommentere i nyhetene delen. Må være en ny mod Dave har satt på plass.
Jeg har tenkt på banning i newsbot men skjønte Dave ikke ville ta til vennlig til den
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Du bør kunne svare, men ikke Bump tråder til toppen, jeg vil ta en titt nå.
|
|||
|
|||
|
Sitat:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
Han legger inn noen måneder tilbake om hvordan USA var den verste internett-tilkoblinger (statistisk) ... så jeg tenkte "oh stemmer"
|
|
|
|||
|
|||
|
Nå kan jeg svare ... Jeg er sikker på at jeg ikke kunne gjøre det før
Gjør Innlegg det opp i nye innlegg?
|
|||
|
|||
|
Fast.
Nei, de ikke vises i søk som de enorme mengden innlegg som brukes til å irritere medlemmer. |