![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har tänkt att det skulle vara trevligt om medlemmarna hade möjlighet att kommentera saker som den Nyheter Bot säger i pressen avsnitt. Till exempel är det bara postat något om Server 2008 och jag skulle gärna ha synpunkter på det och ta reda på om någon annan hade någon erfarenhet av den ... Jag vet att det huvudsakliga syftet med det är bara för Google rangordnar och att ingen någonsin verkligen tittar på vad som är i Nyhetsforum men jag är inte säker på varför medlemmar kan inte kommentera inlägg den gör? Kanske jag missat något
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im alltid genomlysningsutrustning nyheterna trådar
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag får lite översvämmas av dem när jag försöker läsa dem alla ... Han tjänster för att snabbt ...
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Aye post hora han bara vill att REP
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Vi använde för att kunna kommentera nyheterna avsnitt. Måste vara en ny mod Dave har vidtagits. Jag har tänkt på att förbjuda newsbot men tänkte Dave skulle inte ta till med blida ögon på det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du ska kunna svara, men inte stöta trådar till början kommer jag att ta en titt nu.
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Han var utstationering några månader tillbaka om hur USA hade den sämsta internetuppkoppling (statistiskt) ... så jag tänkte "oh ja" |
|
| |||
| |||
| Nu kan jag svara ... Jag är säker på att jag inte kunde göra det innan Har de tjänster som det visas i nya inlägg?
|
| |||
| |||
| Fast. Nej, de inte dyker upp i jakten på den enorma mängd tjänster används för att irritera medlemmar. |