![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har besluttet at give NewsBot sin egen pc, dælen han har fortjent det.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Zalman TNN 300 tilfælde
D5400XS Skulltrail LGA771 Dual Core 2 Extreme QX9775 8GB FBDIMM DDR800 Dual 9800GX2 ABS Tagan ITZ 1.3KW PSU 6x WD Raptor 150GB 10K RPM Seks monitorer Creative SB X-Fi Elite Pro 7.1 KillerNIC
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
der er et problem med, at kulstof, hvorfor skulle de newsbot pc brug for så mange skærme? og hvordan ville du sætter dem alle i 2 9800GX2's? Jeg vil tænke over det og fremsætte mine.
|
|||
|
|||
|
Citat:
x 6 ^ _ ^ på 32 tommer hver sin de newsbot for Kristi skyld, han kan have noget: D
|
|
|
|||
|
|||
|
Kun det bedste for NewsBot tak.
Det er alt. |
|
|
|||
|
|||
kunne newsbot har 6 monitorer dave?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror, en for hvert øje.
|
|
|
|||
|
|||
kølig
|
|
|
|||
|
|||
|
Mit system: The Ultimate
CPU (r): 2x Intel Dual Core 2 Extreme QX9775 Bundkort: Intel D5400XS Skulltrail LGA771 RAM: 8GB OCZ PC3-14400 DDR3 Grafikkort (r): 2x Nvidia 9800GX2 SLI Lydkort: Creative SoundBlaster X-Fi Elite Pro 7.1 Harddisk (e): 6x Western Digital Raptor 150GB 10K RPM Optisk drev (r): Pioneer BluRay-RW 4x2x2x SATA / Optiarc Sag / PSU: Zalman TNN 300 / ABS Tagan ITZ 1.3KW Køling: Stock HSF Network / Internet: Killer NIC / 20MB Kabel Monitor (s): 6x Samsung Pebble SyncMaster 2232BW Operating System (s): Windows Vista Ultimate Jeg tror, der vil gøre, medmindre man mener, han har brug for en opgradering lol. |
|
|
|||
|
|||
|
Asus Striker II Extreme nForce 790i Ultra SLI
Intel Core 2 Quad Extreme Edition QX9770 Corsair 2 GB DDR3 Dominator 1800C7DF BfG GeForce 9800 GTX H ² OC "vandkølede" 512MB GDDR3 (ikke vælge 9800GX2 som tre af disse i SLI er ikke muligt, men 9800GTX's kan være i 3 Way SLI så kan betyde 6 skærme) 64GB Super Talent 3,5 tommers SATA Solid State Drive x6 i RAID 0 (plus en valgfri samme igen til backup) LG GGW-H20L Blu-Ray Rewriter & HD-DVD-ROM Serial ATA Drive (hvis optiske drev er påkrævet) Zalman Reserator XT Black Hybrid Vand Koeling (få nogle nice overclocking: D) Lian-Li PC-p80 sag 1250W CoolerMaster Real Power Pro, Triple SLI Ready PSU Dell Ultrasharp 3008WFP 30 "Widescreen LCD Monitor x6 Logitech G15 Rev.2 Gaming-Grade Belyste Keyboard Logitech MX Revolution couse Jeg tror, det er alt, hvad der er påkrævet, hvis jeg har glemt noget, så lad mig det vide. |