![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har besluttet å gi NewsBot sin egen PC, pokker han har tjent det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zalman TNN 300 tilfeller D5400XS Skulltrail LGA771 Dual Core 2 Extreme QX9775 8GB FBDIMM DDR800 Dual 9800GX2 ABS Tagan ITZ 1.3KW PSU 6x WD Raptor 150GB 10K RPM Seks skjermer Creative SB X-Fi Elite Pro 7.1 KillerNIC
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er et problem med at karbon, hvorfor ville newsbot pc trenger så mange skjermer? og hvordan ville du plugge dem inn 2 9800GX2's? Jeg skal tenke på det og sender min.
| |||
| |||
| Sitat:
x 6 ^ _ ^ på 32 tommer hver sin den newsbot for Kristi skyld han kan ha noe: D |
|
| |||
| |||
| Bare det beste for NewsBot takk. Det er alt. |
|
| |||
| |||
kunne newsbot har 6 skjermer dave? |
|
| |||
| |||
| Jeg antar, ett for hvert øye. |
|
| |||
| |||
kjølig |
|
| |||
| |||
| Min System: The Ultimate CPU (s): 2x Intel Dual Core 2 Extreme QX9775 Hovedkort: Intel D5400XS Skulltrail LGA771 RAM: 8GB OCZ PC3-14400 DDR3 Graphics Card (s): 2x Nvidia 9800GX2 SLI Lydkort: Creative SoundBlaster X-Fi Elite Pro 7.1 Harddisk (er): 6x Western Digital Raptor 150GB 10K RPM Optisk stasjon (er): Pioneer BluRay-RW 4x2x2x SATA / Optiarc Case / PSU: Zalman TNN 300 / ABS Tagan ITZ 1.3KW Cooling: Stock HSF Nettverk / Internett: Killer NIC / 20MB Kabel Skjerm (er): 6x Samsung Pebble SyncMaster 2232BW Operating System (s): Windows Vista Ultimate Jeg tror at vi vil gjøre, dersom noen føler han trenger en oppgradering lol. |
|
| |||
| |||
| Asus Striker II Extreme nForce 790i Ultra SLI Intel Core 2 Quad Extreme Edition QX9770 Corsair 2GB DDR3 Dominator 1800C7DF BFG GeForce 9800 GTX H ² OC "WaterCooled" 512MB GDDR3 (ikke velge 9800GX2 som tre av disse i SLI er ikke mulig, men 9800GTX's kan være i 3 veis SLI så kan bety 6 skjermer) 64GB Super Talent 3.5 tommers SATA Solid State Drive X6 i RAID 0 (pluss en ekstra samme igjen for backup) LG GGW-H20L Blu-Ray Rewriter og HD-DVD ROM Serial ATA Drive (hvis optiske stasjonen er nødvendig) Zalman Reserator XT Black Hybrid Water Cooling System (få noe hyggelig overclocking: D) Lian-Li PC-p80 saken 1250W CoolerMaster Real Power Pro, Triple SLI Ready PSU Dell UltraSharp 3008WFP 30 "Widescreen LCD Monitor X6 Logitech G15 Rev.2 Gaming-Grade Illuminated Keyboard Logitech MX Revolution kurset Jeg tror det er alt som kreves, hvis jeg har gått glipp av noe, la meg vite det. |