mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Nr. Redigér facilitet på stillinger?

Reply

Thread Tools
Old 28. sep 2007, 17:50
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. Redigér facilitet på stillinger?

Hej der

Jeg har lagt et forkert link ved en fejl på et af mine indlæg, men der synes ikke at være den sædvanlige EDIT knappen i bunden af beskeden. Jeg har derfor synes ikke at have nogen måde at fjerne den og erstatte den med det korrekte link! Jeg er nok at gøre noget dumt eller andet sted, men på alle andre fora jeg bruge der er altid en rediger-knappen for at tillade en at rette simple fejl eller stavefejl osv.!

Venlig hilsen
Richard
Old 28. sep 2007, 18:00
Redaktør Gruppen

Rediger funktionen er kun tilgængelig i en kort periode.

Det indlæg, du taler om, er stadig i moderation. Jeg vil godkende det nu.

Det er bedst at tilføje et nyt svar at tage fat på problemet som en, allerede kan have læse post og kan ikke indse du har redigeret den.

Old 28. sep 2007, 18:22
Ny Medlem Gruppen

HI evilfantasy

Tak for at besvare så hurtigt. Re din kommentar:

Citat:
Rediger funktionen er kun tilgængelig i en kort periode.
Hvorfor er det præcist? Jeg kan ærligt sige, at jeg har aldrig oplevet denne særhed 'på alle de andre fora jeg deltager i! Bare nysgerrig efter at lære, hvad det præcise formål er, som jeg ofte stedet tåbelige stavefejl, jeg har lavet og har brug for nogen nem metode til at korrigere dem, fordi min jagt og Peck 'skrive færdigheder er noget mangler en masse af den tid .... LOL!

Venlig hilsen
Richard
Old 28. sep 2007, 18:29
Redaktør Gruppen

Du kan redigere en post op til 15 minutter efter at have forelagt det.

Den frist er (jeg tror), hovedsagelig på grund af, hvad jeg sagde om redigering.

Hvis nogen allerede læst den post, de i de fleste tilfælde ikke vil indse du har redigeret den. Ved at tilføje et nyt indlæg, de er da givet meddelelse via e-mail, at der er et nyt svar. Derfor advare dem til de opdaterede oplysninger.

Hope this helps.

Old 29. sep 2007, 03:51
Administrator Gruppen

LOL, de gamle ... "andre fora ikke gør det".

Hvert forum jeg bruge gør.

Og det er der for at bekæmpe spam.

Vi manuelt kontrollere alle indlæg her, og det ville være for nemt for en spammer at skrive normalt så komme tilbage et par dage senere og redigere deres stilling, der indeholder spam, ville det så allerede er blevet kontrolleret, og ville sandsynligvis falder igennem nettet.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sådan redigeres tråde robina80 Fællesskabet News & Chat 3 7 februar 2009 12:04
Kan ikke redigere alle stillinger indsendt i en tråd, startet af NewsBot serverguy Fællesskabet News & Chat 3 13 marts 2008 12:27
Hjælp Neede med Counter og Sogemaskine philthomas Web Design, Hosting & SEO 7 13 februar 2008 18:07
Citat behov venligst - script for e-mail-facilitet på website VisualBalance Web Design, Hosting & SEO 1 30 november 2007 17:11
Webkonferencer anlæg til både Mac og PC-brugere. marin99 General Software Chat 2 15 november 2007 23:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.