![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der Jeg har lagt et forkert link ved en fejl på et af mine indlæg, men der synes ikke at være den sædvanlige EDIT knappen i bunden af beskeden. Jeg har derfor synes ikke at have nogen måde at fjerne den og erstatte den med det korrekte link! Jeg er nok at gøre noget dumt eller andet sted, men på alle andre fora jeg bruge der er altid en rediger-knappen for at tillade en at rette simple fejl eller stavefejl osv.! Venlig hilsen Richard |
|
| |||
| |||
| Rediger funktionen er kun tilgængelig i en kort periode. Det indlæg, du taler om, er stadig i moderation. Jeg vil godkende det nu. Det er bedst at tilføje et nyt svar at tage fat på problemet som en, allerede kan have læse post og kan ikke indse du har redigeret den. |
|
| |||
| |||
| HI evilfantasy Tak for at besvare så hurtigt. Re din kommentar: Citat:
Venlig hilsen Richard |
|
| |||
| |||
| Du kan redigere en post op til 15 minutter efter at have forelagt det. Den frist er (jeg tror), hovedsagelig på grund af, hvad jeg sagde om redigering. Hvis nogen allerede læst den post, de i de fleste tilfælde ikke vil indse du har redigeret den. Ved at tilføje et nyt indlæg, de er da givet meddelelse via e-mail, at der er et nyt svar. Derfor advare dem til de opdaterede oplysninger. Hope this helps. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL, de gamle ... "andre fora ikke gør det".
Hvert forum jeg bruge gør. Og det er der for at bekæmpe spam. Vi manuelt kontrollere alle indlæg her, og det ville være for nemt for en spammer at skrive normalt så komme tilbage et par dage senere og redigere deres stilling, der indeholder spam, ville det så allerede er blevet kontrolleret, og ville sandsynligvis falder igennem nettet. Mit system: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan redigeres tråde | robina80 | Fællesskabet News & Chat | 3 | 7 februar 2009 12:04 |
| Kan ikke redigere alle stillinger indsendt i en tråd, startet af NewsBot | serverguy | Fællesskabet News & Chat | 3 | 13 marts 2008 12:27 |
| Hjælp Neede med Counter og Sogemaskine | philthomas | Web Design, Hosting & SEO | 7 | 13 februar 2008 18:07 |
| Citat behov venligst - script for e-mail-facilitet på website | VisualBalance | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 30 november 2007 17:11 |
| Webkonferencer anlæg til både Mac og PC-brugere. | marin99 | General Software Chat | 2 | 15 november 2007 23:12 |
| Thread Tools | |
| |