vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Yhteisön News & Chat

Register

N: o Muokkaa pitopaikkaan virkaa?

Reply

Thread Tools
Old 28 Sep 2007, 17:50
Uusi Jäsen

Default N: o Muokkaa pitopaikkaan virkaa?

Moi

Olen asettanut virheellinen linkki vahingossa yhden minun virkaa, mutta ei näytä olevan tavanomaista EDIT painiketta alareunassa viestin. Siksi näytä ole mitään keinoa sen lakkauttamista ja sen korvaamista oikea linkki! Olen luultavasti tekee jotain typerää jonnekin, mutta kaikilla muilla foorumeilla Käytän on aina editointitoiminto painiketta sallia yhden vahvistaa yksinkertaisia virheitä tai kirjoitusvirheitä etc!

Ystävällisin terveisin
Richard
Old 28 Sep 2007, 18:00
Moderator Group

Muokkaa-toiminto on käytettävissä vain vähän aikaa.

Post puhutaan on edelleen maltillisesti. I hyväksyy sen nyt.

On parasta, jos haluat lisätä uuden vastaus käsitellään kuten joku on jo saattanut lukea posti-ja ei voi ymmärtää, olet muokannut sitä.

Old 28 Sep 2007, 18:22
Uusi Jäsen

HI evilfantasy

Kiitos, että vastaat niin nopeasti. Re kommenttisi:

Quote:
Muokkaa-toiminto on käytettävissä vain vähän aikaa.
Miksi se, että juuri? Voin rehellisesti sanoa, että olen koskaan kokenut tämän "kummajainen" kaikilla muilla foorumeilla I osallistua! Vain utelias oppimaan mitä tarkka tarkoitus on, kuten olen usein paikalla typerä typos Olen tehnyt ja tarvitset helppo tapa korjata ne, sillä "metsästää ja suukko" konekirjoitus taidot ovat hieman puuttuvan paljon aikaa .... LOL!

Ystävällisin terveisin
Richard
Old 28 Sep 2007, 18:29
Moderator Group

Voit muokata postitse jopa 15 minuutin kuluttua sen lähettämistä.

Määräaika on (mielestäni) lähinnä siihen, mitä sanoin muokkaamisesta.

Jos joku jo lukea postitse ne useimmissa tapauksissa ei ole ymmärrettävä, olet muokannut sitä. Lisäämällä uusi viesti ne sitten ilmoittanut sähköpostitse, että on olemassa uusi vastaus. Siksi hälytyspalveluja ne on päivitetyt tiedot.

Hope this helps.

Old 29th Sep 2007, 03:51
Administrator Group

LOL, vanha ... "muilla foorumeilla eivät tee sitä".

Jokainen foorumi I käyttö ei.

Ja sen tarkoituksena on torjua roskapostia.

Meidän käsin tarkistaa joka postitse tästä, ja se olisi liian helppoa roskapostittaja lähettää yleensä sitten tulla takaisin pari päivää myöhemmin ja muokata postitse roskapostiblogi, se olisi sitten jo tarkastettu ja todennäköisesti lipsahdus verkon kautta.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kuinka muokata threads robina80 Yhteisön News & Chat 3 7. helmikuu 2009 12:04
Ei voi muokata mitä tahansa virkaa lähetetty lanka alkoi NewsBot serverguy Yhteisön News & Chat 3 13th Mar 2008 12:27
Ohje Neede kanssa Counter ja Hakukone philthomas Web Design, Hosting & SEO 7 13th Feb 2008 18:07
Lainaus tarvitaan kiitos - komentojono email pitopaikkaan verkkosivuilla VisualBalance Web Design, Hosting & SEO 1 30. marraskuu 2007 17:11
Web-neuvottelut koskevat sekä Mac-että PC-käyttäjille. marin99 General Software Chat 2 15. marraskuu 2007 23:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.