mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Nr. Edit faciliteit op berichten?

Reply

Thread Tools
Old 28e sep 2007, 17:50
Nieuw Lid Fractie

Default Nr. Edit faciliteit op berichten?

Hi there

Ik heb een verkeerde link per ongeluk op een van mijn berichten, maar er lijkt niet de gebruikelijke EDIT-knop aan de onderkant van het bericht. Ik ben daarom lijken hebben geen enkele manier te verwijderen en te vervangen met de juiste link! Ik ben waarschijnlijk iets stom ergens, maar op alle andere forums Ik gebruik er altijd een edit-knop om een vast te stellen eenvoudige fouten of spelfouten etc!

Met vriendelijke groet
Richard
Old 28e sep 2007, 18:00
Moderator Groep

De bewerkingsfunctie is alleen beschikbaar voor een korte tijd.

De post je het over hebt nog met mate. Ik zal het nu goed te keuren.

Het is het beste voor het toevoegen van een nieuw antwoord op de vraag als iemand misschien al gelezen en kan het bericht niet dat u het bewerkt.

Old 28e sep 2007, 18:22
Nieuw Lid Fractie

HI evilfantasy

Bedankt voor het antwoord zo snel. Re uw commentaar:

Citaat:
De bewerkingsfunctie is alleen beschikbaar voor een korte tijd.
Waarom is dat precies? Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit hebt ervaren dit 'Oddity' op alle andere forums Ik doe mee aan! Gewoon nieuwsgierig om te leren wat het precieze doel is, zoals ik vaak ter plaatse silly typefouten ik heb gemaakt en moet een eenvoudige methode voor het corrigeren van hen, want mijn 'jacht en pikken' typen vaardigheden zijn iets ontbreekt een stuk van de tijd .... LOL!

Met vriendelijke groet
Richard
Old 28e sep 2007, 18:29
Moderator Groep

U kunt een bericht maximaal 15 minuten na de indiening ervan.

De termijn is (denk ik) voornamelijk het gevolg van wat ik gezegd heb over het bewerken.

Als iemand het bericht al gelezen, maar in de meeste gevallen niet zal realiseren u bewerkt is. Door toevoeging van een nieuwe post ze dan kennis gegeven via e-mail dat er een nieuw antwoord. Daarom alarmeren ze naar de bijgewerkte gegevens.

Hoop dat dit helpt.

Old 29e sep 2007, 03:51
Administrator Group

LOL, de oude ... "andere fora niet doen".

Elk forum gebruik ik wel.

En het is er ter bestrijding van spam.

Wij handmatig controleren of elke post hier en het zou te gemakkelijk voor een spammer te plaatsen dan normaal terug een paar dagen later en bewerken van hun post te bevatten spam, het zou dan al gecontroleerd en zal waarschijnlijk door de mazen van het net.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.