![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har lagt inn en feilaktig kobling ved en feil på en av mine innlegg, men det synes ikke å være den vanlige Rediger-knappen på bunnen av meldingen. Jeg derfor synes har ingen metode for å fjerne den og erstatte den med riktig kobling! Jeg er trolig gjør noe dumt sted, men på alle de andre fora jeg bruke det alltid en rediger-knappen for å tillate en å fikse enkle feil eller skrivefeil etc! Med vennlig hilsen Richard |
|
| |||
| |||
| Rediger-funksjonen er tilgjengelig bare for en kort stund. Innlegget du snakker om er fortsatt i moderering. Jeg vil godkjenne det nå. Det beste er å legge til en ny svare håndtere problemet som noen har allerede lese innlegget, og kan ikke innser du redigerte det. |
|
| |||
| |||
| HI evilfantasy Takk for at du svarer så raskt. Re din kommentar: Sitat:
Med vennlig hilsen Richard |
|
| |||
| |||
| Du kan redigere et innlegg opptil 15 minutter etter å ha sendt den. Tidsrommet er (tror jeg) på grunn av det jeg sa om redigering. Hvis noen allerede lese innlegget, de i de fleste tilfeller vil ikke innser du redigerte det. Ved å legge et nytt innlegg de deretter gitt varsel via e-post at det er et nytt svar. Derfor varsler dem til oppdatert informasjon. Håper dette hjelper. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| LOL, den gamle ... "andre fora ikke gjør det.
Hvert forum jeg gjør. Og det er der for å bekjempe spam. Vi manuelt kontrollere hvert innlegg her og det ville være for enkelt for en spammer å legge normalt så kom tilbake noen dager senere og redigere sine innlegg til å inneholde spam, ville det da av allerede blitt kontrollert, og ville trolig slip via nettet. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan redigere tråder | robina80 | Community News & Chat | 3 | 7 februar 2009 12:04 |
| Kan ikke redigere innlegg postet i en tråd startet av NewsBot | serverguy | Community News & Chat | 3 | 13 mars 2008 12:27 |
| Hjelp Neede med Counter og Søk Facility | philthomas | Web Design, hosting & SEO | 7 | 13 februar 2008 18:07 |
| Sitat nødvendig vennligst - script for e-post på nettstedet | VisualBalance | Web Design, hosting & SEO | 1 | 30 nov 2007 17:11 |
| Webkonferanse anlegg for både Mac og PC-brukere. | marin99 | General Software Chat | 2 | 15 nov 2007 23:12 |
| Thread Tools | |
| |