mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Gemenskapen Nyheter & Chat

Register

Nr Redigera anläggningen på inlägg?

Reply

Thread Tools
Old 28 Sep 2007, 17:50
New Member Group

Default Nr Redigera anläggningen på inlägg?

Hallå där

Jag har gjort en felaktig länk av misstag på ett av mina inlägg, men det verkar inte vara den vanliga EDIT-knappen längst ned i meddelandet. Jag verkar har ingen möjlighet att ta bort den och ersätta den med en korrekt länk! Jag är förmodligen att göra något dumt någonstans, men på alla andra forum jag använder det alltid en redigera-knappen för att tillåta en att åtgärda enkla fel eller stavfel osv!

Vänliga hälsningar
Richard
Old 28 Sep 2007, 18:00
Moderator-gruppen

Redigeringskommentaren funktion finns endast för en kort tid.

Inlägget du talar om är fortfarande måttlig. Jag kommer att godkänna det nu.

Det är bäst att lägga till ett nytt svar som behandlar frågan som någon kanske redan har läst i efterhand och kanske inte insett att du redigerat den.

Old 28 Sep 2007, 18:22
New Member Group

HI evilfantasy

Tack för svar så snabbt. Re din kommentar:

Citat:
Redigeringskommentaren funktion finns endast för en kort tid.
Varför är det exakt? Jag kan ärligt säga att jag har aldrig upplevt detta "BESYNNERLIGHET" på alla andra forum jag delta i! Bara nyfiken på att lära sig vad det exakta syftet är, som jag ofta plats fåniga stavfel jag har gjort och behöver någon enkel metod att korrigera dem, eftersom min "jaga och Peck" skrivfärdigheter är något som saknar en hel del av Temne .... LOL!

Vänliga hälsningar
Richard
Old 28 Sep 2007, 18:29
Moderator-gruppen

Du kan redigera en post upp till 15 minuter efter att ha lagt den.

Tidsfristen är (tror jag) främst på grund av vad jag sagt om redigering.

Om någon redan läst efter de i de flesta fall inte har insett att du redigerat den. Genom att lägga till en ny post som de får sedan meddelande via e-post att det är ett nytt svar. Därför alarmeringstjänster dem till uppdaterad information.

Hoppas den här hjälper.

Old 29 Sep 2007, 03:51
Administrator Group

LOL, den gamla ... "andra forum gör det inte".

Varje forum jag gör.

Och det är där för att bekämpa skräppost.

Vi manuellt kontrollera varje inlägg här och det skulle vara alltför lätt för en spammare att skicka normalt sedan komma tillbaka några dagar senare och redigera sin post som innehåller spam, skulle det då redan kontrollerats och sannolikt skulle slinka igenom nätet.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Så redigerar trådar robina80 Gemenskapen Nyheter & Chat 3 7 februari 2009 12:04
Det går inte att redigera inlägg postat i en tråd som startats av NewsBot serverguy Gemenskapen Nyheter & Chat 3 13 mars 2008 12:27
Hjälp Neede med Counter och sökfunktionen philthomas Web Design, Hosting & SEO 7 13 februari 2008 18:07
Citat behövs vänligen - script för e-anläggning på webbplats VisualBalance Web Design, Hosting & SEO 1 30 november 2007 17:11
Webbkonferenser anläggning för både Mac-och PC-användare. marin99 General Software Chat 2 15 november 2007 23:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.