![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad sker der Jeg får mindst en popup, da jeg første besøg computer saft derefter everypage jeg besøger her en anden popup og forsøger at! .. godt POPUP som Firefox 3 kæmper dem væk, men nogle tværkraftmåler ved ikke kun, men i sidste ende var jeg nødt til at ENABLE popup blocker at acceptere popups fra dette websted, som nogle sider vil ikke fuldt ud load.even den ulige gange crash firefox am bruger Firefox 3, hvis admins vil tjekke om dettecant belive computer juice har popups nu så anoying, frustrerende. I Nr. hvert websted har behov der skal betales for, men en popup på hver side, du besøger på her ![]() dont have nogen problemer med nogen andre websites og jeg brugte 3 forskellige pc'er til dubble kontrollere Jeg har ingen browser flykaprere godt jeg sikker på, at jeg plejer være det eneste, meddelelse denne ændring ![]() går ikke b * tching computer saft ... bare injoyed browsing på her og Thats en grund til, at
|
| |||
| |||
| Jeg tror, du er 'den eneste, der bemærker, at ændringen som jeg har kontrolleret på min laptop, & GF's laptop, og ingen havde pop ups på alle endsige på hver side, som du måske ønsker at gå over onder virus tråd mate lyder som adware. |
|
| |||
| |||
| skal du have en god popup blocker derefter dette er en ny installation plus jeg prøvet det på 3 forskellige pc's hvad er odds for at det sker på alle 3 PC's
__________________ |
|
| |||
| |||
| Virkelig? heldige mig derefter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi kører ikke pop-ups her, nogle andre fyr klagede i sidste uge, derefter realiserede han var fyldt med spyware, foreslår jeg, at du kører en scanning. Jeg vil også kontrollere med bannerreklame selskaber på mandag for at sikre, at noget er ikke smuttede gennem nettet. Tak.
| |||
| |||
| Strange, jeg ikke får popup-vinduer på en af mine maskiner |
|
| |||
| |||
| I dont get pop ups og bruge Firefox 3.0.5, med avg og Comodo firewall, der ikke dukker op her, faktisk er jeg dont få pop ups på anywebsite lol |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Juice Milestone | SocialWarfare | Fællesskabet News & Chat | 13 | 16 November 2009 16:04 |
| Ny på Computer Juice! | Fiberguy | Indføre Yourself Her | 5 | 18 februar 2009 13:32 |
| Hej, Computer Juice! | Saviour | Indføre Yourself Her | 13 | 24 november 2008 20:16 |
| Hey Computer Juice | BurgerBoy34 | Indføre Yourself Her | 6 | 5 februar 2008 09:01 |
| Hej Computer Juice! | Jayster | Indføre Yourself Her | 4 | 5 februar 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |