![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| whats käynnissä saan ainakin yksi popup kun ensimmäisellä käynnillä tietokone mehua sitten everypage i vierailla täällä toisen popup hyvin yrittää! .. hyvin POPUP kuin firefox 3 taistelee ne pois, mutta jotkut lipsahdus ei ole ainoa, mutta loppujen lopuksi jouduin ENABLE Ponnahdusikkunoiden estotoiminto hyväksyä ponnahdusikkunat tästä verkkosivustoja kuten jotkut sivut eivät ole täysin load.even "ylimääräinen kertaa kaatua firefox am using firefox 3 jos ylläpitäjät haluavat tarkistaa tämäncant belive tietokone mehu on ponnahdusikkunat nyt niin anoying, turhauttavaa. i ei joka verkkosivusto on on maksanut, mutta popup jokaisella sivulla voit vierailla täällä ![]() dont on ongelmia kaikki muut sivustot ja i-kirjain käytetty 3 eri pc-luvun dubble tarkistaa i ole selaimen kaapparien hyvin varmasti i tapana olla vain yksi huomautus tämä muutos ![]() En ole b * tching tietokone mehua ... vain injoyed selailemassa täällä ja thats yksi syy siihen, miksi
|
| |||
| |||
| Luulen, että te "ovat" ainoa huomautus muutos kuten Olen tarkistanut minun laptop, & GF: n kannettava tietokone, ja ei ollut pop-ups lainkaan puhumattakaan jokaisella sivulla, voit siirtyä pahan viruksen säikeen materiala kuulostaa adware. |
|
| |||
| |||
| sinulla on oltava hyvä Ponnahdusikkunoiden estotoiminto sitten tämä on uusi asentaa plus i yrittänyt sen 3 eri PC: n, mikä on ristiriidassa se tapahtuu kaikki 3 kpl: n
__________________ |
|
| |||
| |||
| Niinkö? onnekas minulle sitten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Emme suorita ponnahdusikkunat tässä joitakin muita kaveri valitti viime viikolla, sitten ymmärtäneet, hän oli täynnä vakoiluohjelmia, ehdotan teille suorittaa tarkistus. Aion myös tarkistaa kanssa banner ad yritykset Ma varmistaa jotain ei ole liukastui verkon kautta. Kiitos.
| |||
| |||
| Strange, I don't get ponnahdusikkunoilta joko minun koneiden |
|
| |||
| |||
| i dont get pop-yritysten ja käyttää firefox 3.0.5, ja avg ja Comodo palomuuri, ei ponnahtaa tänne oikeastaan i dont get pop korotetut anywebsite lol |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Juice Milestone | SocialWarfare | Yhteisön News & Chat | 13 | 16 marraskuu 2009 16:04 |
| Uusi tietokone Juice! | Fiberguy | Esittele itsesi Täällä | 5 | 18th Feb 2009 13:32 |
| Hei, Computer Juice! | Saviour | Esittele itsesi Täällä | 13 | 24. marraskuu 2008 20:16 |
| Hei Computer Juice | BurgerBoy34 | Esittele itsesi Täällä | 6 | 5th Feb 2008 09:01 |
| Hei Computer Juice! | Jayster | Esittele itsesi Täällä | 4 | 5th Feb 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |