mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

PopUp gek computer sap

Reply

Thread Tools
Old 17 januari 2009, 18:24
Donor Groep

Wat is er aan de Ik krijg minstens een popup wanneer ik voor het eerst bezoek computer sap dan everypage bezoek ik hier nog een pop-up goed probeert! .. POPUP goed als Firefox 3 wordt de bestrijding van ze weg, maar sommige slip door niet alleen dat maar uiteindelijk moest ik ENABLE popup blocker te accepteren pop-ups van deze websites als sommige pagina's niet volledig load.even de oneven keer crash firefox ik gebruik Firefox 3 als beheerders wilt controleren op deze

cant BELIVE computer sap heeft popups nu zo anoying, frustrerend. i niet elke website heeft moet worden betaald, maar een pop-up op elke pagina die u bezoekt hier

dont hebben alle problemen met andere websites en gebruikte ik 3 verschillende pc's aan dubbele controle Ik heb geen browser hijackers

en ben er zeker van dat ik gewoon de enige mededeling deze verandering

ben geen b * tching computer sap ... net injoyed browsen op hier en dat is een reden waarom

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 17 januari 2009, 18:58
Donor Groep

Ik denk dat je 'zijn' de enige mededeling de verandering zoals ik heb gecontroleerd op mijn laptop, & gf de laptop, en had geen pop-ups op alle laat staan op elke pagina, je zou willen gaan over kwalen virus draad mate klinkt als adware.
Old 17 januari 2009, 21:37
Donor Groep

moet u beschikken over een goede popup blocker vervolgens dit is een nieuwe installatie plus Ik probeerde het op 3 verschillende pc's, wat zijn de kansen van het gebeurt op alle 3 PC's

Old 18 januari 2009, 04:02
Donor Groep

Echt? lucky me
Old 18 januari 2009, 06:20
Administrator Group

We do not run pop-ups hier, een andere jongen klaagde vorige week, toen realiseerde hij was bezaaid met spyware, ik stel u een scan. Ik zal ook contact op met de banneradvertentie bedrijven op maandag om ervoor te zorgen dat er iets niet gleed via het net. Bedankt.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18 januari 2009, 06:53
Nieuw Lid Fractie

Vreemd, krijg ik niet van pop-ups op een van mijn machines
Old 18 jan 2009, 07:51
Lid Fractie

i dont get pop-ups en het gebruik van Firefox 3.0.5, met Gem en Comodo firewall, geen opduikt hier eigenlijk i dont get pop-ups op anywebsite lol
Old 18 januari 2009, 09:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbscooby View Post
i dont get pop-ups en het gebruik van Firefox 3.0.5, met Gem en Comodo firewall, geen opduikt hier eigenlijk i dont get pop-ups op anywebsite lol
Ik ook niet gekomen om te denken van het
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.