![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is er aan de Ik krijg minstens een popup wanneer ik voor het eerst bezoek computer sap dan everypage bezoek ik hier nog een pop-up goed probeert! .. POPUP goed als Firefox 3 wordt de bestrijding van ze weg, maar sommige slip door niet alleen dat maar uiteindelijk moest ik ENABLE popup blocker te accepteren pop-ups van deze websites als sommige pagina's niet volledig load.even de oneven keer crash firefox ik gebruik Firefox 3 als beheerders wilt controleren op dezecant BELIVE computer sap heeft popups nu zo anoying, frustrerend. i niet elke website heeft moet worden betaald, maar een pop-up op elke pagina die u bezoekt hier ![]() dont hebben alle problemen met andere websites en gebruikte ik 3 verschillende pc's aan dubbele controle Ik heb geen browser hijackers en ben er zeker van dat ik gewoon de enige mededeling deze verandering ![]() ben geen b * tching computer sap ... net injoyed browsen op hier en dat is een reden waarom
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je 'zijn' de enige mededeling de verandering zoals ik heb gecontroleerd op mijn laptop, & gf de laptop, en had geen pop-ups op alle laat staan op elke pagina, je zou willen gaan over kwalen virus draad mate klinkt als adware. |
|
| |||
| |||
| moet u beschikken over een goede popup blocker vervolgens dit is een nieuwe installatie plus Ik probeerde het op 3 verschillende pc's, wat zijn de kansen van het gebeurt op alle 3 PC's
__________________ |
|
| |||
| |||
| Echt? lucky me |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We do not run pop-ups hier, een andere jongen klaagde vorige week, toen realiseerde hij was bezaaid met spyware, ik stel u een scan. Ik zal ook contact op met de banneradvertentie bedrijven op maandag om ervoor te zorgen dat er iets niet gleed via het net. Bedankt.
| |||
| |||
| Vreemd, krijg ik niet van pop-ups op een van mijn machines |
|
| |||
| |||
| i dont get pop-ups en het gebruik van Firefox 3.0.5, met Gem en Comodo firewall, geen opduikt hier eigenlijk i dont get pop-ups op anywebsite lol |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|