![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva skjer Jeg får minst én popup når jeg første besøk datamaskinen juice deretter everypage jeg går videre her annet popup vel prøve å! .. Brønnen Oppspretningsinfo som Firefox 3 kjemper dem vekk men enkelte kupong ikke bare det, men til slutt måtte jeg ENABLE blokkeringsknappen å godta popup-vinduer fra dette nettsteder som noen sider ikke ville fullt load.even de ulike tider krasje Firefox am bruker Firefox 3 hvis administratorer vil se på dennecant belive datamaskinen juice har popups nå så anoying, frustrerende. IKKE hvert nettsted har behov for å bli betalt for, men en popup på hver side du besøker på her ![]() ikke har noen problemer med andre nettsteder, og jeg brukte 3 forskjellige PC-er til dubble sjekke Jeg har ingen nettleser flykaprerne Brønnen er sikker i wont er den eneste som merker denne endringen ![]() er ikke b * tching datamaskin juice ... bare injoyed surfer på her og dvs en grunn til at
|
| |||
| |||
| Jeg tror du er "den eneste som merker endringen som jeg har sjekket på min laptop, og GF's laptop, og ingen hadde pop-ups på alle si på hver side, kan du gå over onder virus tråd kompis høres adware. |
|
| |||
| |||
| må du ha en god blokkeringsknappen deretter dette er en ny installere pluss jeg prøvde det på 3 forskjellige PC-er hva er oddsen for det skjer på alle 3 PC-er
__________________ |
|
| |||
| |||
| Virkelig? heldige meg da |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi kjører ikke pop-ups her, en annen fyr klaget i forrige uke, da skjønte han var riddled med spyware, foreslår jeg at du kjører en scan. Jeg vil også sjekke med Bannerannonse på mandag for å være sikker på noe har ikke sklei gjennom nettet. Takk.
| |||
| |||
| Rart, jeg ikke får pop-ups på en av mine maskiner |
|
| |||
| |||
| jeg dont få popup vinduer og bruke Firefox 3.0.5, med avg og COMODO firewall, ingen kommer opp her, faktisk jeg dont få popup vinduer på anywebsite lol |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Juice Milepæl | SocialWarfare | Community News & Chat | 13 | 16 november 2009 16:04 |
| Ny datamaskin Juice! | Fiberguy | Presenter deg selv her | 5 | 18 februar 2009 13:32 |
| Hei, Computer Juice! | Frelseren | Presenter deg selv her | 13 | 24 nov 2008 20:16 |
| Hei Computer Juice | BurgerBoy34 | Presenter deg selv her | 6 | 5 feb 2008 09:01 |
| Hei Computer Juice! | Jayster | Presenter deg selv her | 4 | 5 feb 2008 06:00 |
| Thread Tools | |
| |