![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kommer snart!
Hej alle, Hvordan det virker er ret enkel, Jeg har et MOD for forum, som vil overvåge, hvor meget du post, længden af dine indlæg, de tråde du starter, hvor mange gange du login, henvisninger og punkter til, hvad dine henvisninger gøre etc etc. Du vil automatisk få point for disse 100's aktioner på webstedet og derefter i slutningen af hver måned eller hvert kvartal vil vi udstede præmier for sige 1. 2. og 3.. Det kunne være godt, da der vil være nogen indrejse gebyrer, og du vil være i fuld kontrol med, hvis du vinder eller ej, snarere end at det er fuldstændig lykke. Præmier vil blive hyppigere også. Til gengæld anlægsområdet bør travle som gør os lykkelige. Synes ligesom win win for alle. Lad mig vide dine tanker tak. Dave. http://www.computer-juice.com/forums/points.php Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som god underholdning, og tager hensyn til spam, så folk kan ikke bare gå til hver tråd og skrive "Jeg er enig med ovenstående post" for at få masser af stillinger.
| |||
| |||
| De punkter, vil nulstille hver måned eller kvartal, så der er lige chance for at vinde hver gang, prisen er op. Således foregående punkter vil være irrelevant. Og, ja, det kan få øje på spam, stødkogning og besvarelse af sig selv, de Mods vil se som normale for så bliver der ingen måde at snyde systemet. |
|
| |||
| |||
| Wow, og her har jeg været fastholdende min typiske blærerøv selvstændige forsøger ikke at spilde din båndbredde. Det lader til, at jeg har et spørgsmål om stort set alle tråd, guess I'll start beder dem nu ........ Måske kan jeg vinde en hjerne ............ EDIT: Hvad med en politisk tråd, der vil få de stillinger, der flyver ...... |
|
| |||
| |||
| Please don't nogensinde bekymre sig om båndbredde. Vi ønsker og forsøge at tilskynde folk til at tale, hvis du ikke det forum dør. Det er så enkelt. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg leder efter feedback før jeg gennemføre noget. |
|
| |||
| |||
| ok, fair nok. Jeg ser frem til det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som en rigtig god idé, bør give nyt liv til fora
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| OK, ja, jeg synes bedste ting at gøre, er at forlade tombola kører, stop det giver intet positivt så det kan da godt lade det fortsætte, så kommer vi der til sidst. Det pointsystem, som vil være på toppen, så ekstra præmier til de 3 øverste højaktive brugere hver måned sandsynligvis stadig virker det hele ud, en fuld forklaring tråd vil følge. Men som en idé, du får point for alt, henvisninger, der starter tråde, udstationering, længde af stillinger, hvor mange stillinger dine henvisninger gøre, hvor mange gange du eller de logger på en måned. Dybest set alt. Jo mere du bruger webstedet, og jo større indsats jo flere point får du. I mellemtiden er de gældende punkter totaler, de har netop indledt akkumuleringsbetingelser. Dette vil give dig en idé om, hvad jeg er på ca naturligvis de vil blive nulstillet forud for denne officielt starter. http://www.computer-juice.com/forums/points.php |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er disse Cool Points ???????? | truck3r | Fællesskabet News & Chat | 1 | 4 juli 2009 12:39 |
| Points spørgsmål | ilop12 | Fællesskabet News & Chat | 4 | 9 januar 2009 16:41 |
| Konkurrence - Aktivitet = Points = Præmier - alle detaljerne! | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 93 | 11 november 2008 16:03 |
| Tilbagemelding | Shawn | Fællesskabet News & Chat | 1 | 23 marts 2008 15:41 |
| Thread Tools | |
| |