![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Coming Soon!
Hei kaikki, Miten tämä toimii on melko yksinkertaista, Minulla on MOD on foorumi, joka seuraa, kuinka paljon postitse pituus viestiisi, langat, kun aloitat, kuinka monta kertaa olet kirjautunut, viittauksia, ja muistuttaa siitä, mitä sinun referrals tehdä jne. jne. Automaattisesti saada pisteitä näistä 100: n toimia sivustosta ja sitten kunkin kuukauden lopussa tai kunkin vuosineljänneksen meidän antaa palkintoja sanoa 1. 2. ja 3.. Tämä voisi olla hyvä kuin ei maahantulon palkkiot, ja sinun on täysi, jos voitat tai ei sen sijaan, että se on täydellinen menestys. Palkinnot jaetaan useammin myös. Vastineeksi sivusto olisi vilkkaampina mikä tekee meistä onnellisia. Näyttää siltä, että win win kaikille. Haluan tietää ajatuksiasi kiitos. Dave. http://www.computer-juice.com/forums/points.php My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa hyvä hauskaa, ja siinä otetaan huomioon spamming, joten ihmiset eivät vain mene jokaisen säikeen ja kirjoita "Olen samaa mieltä edellä postitse" saat kuormien virkaa.
| |||
| |||
| Kohtia olisi nollattu kuukausittain tai neljännes joten on yhtäläinen mahdollisuus voittaa joka kerta, kun palkinto on. Siten edellinen kohtia ovat merkityksettömiä. Ja joo, se voi paikalla roskaposti, kuohumisen ja vastaat yksilöön, että Mods seuraa normaalisti liian niin ei tapa huijata järjestelmää. |
|
| |||
| |||
| Vau, ja täällä olen ollut pidättävää minun tyypillinen hölösuu itse yrittää olla jätteiden kaistanleveysvaatimuksia. Vaikuttaa siltä, että minulla on kysymys, joka käytännössä kaikkien säiettä, arvaus I'll aloittaa pyytämällä heitä nyt ........ ehkä voin voittaa aivot ............ EDIT: Entä poliittinen säiettä, että saavat virkaa purjehtii ...... |
|
| |||
| |||
| Älä koskaan huolehtia kaistanleveyttä. Me haluamme ja yrittää rohkaista ihmisiä puhumaan, jos et foorumi kuolee. Se on niin yksinkertaista. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Etsin palautetta, ennen kuin otan mitään. |
|
| |||
| |||
| ok, Fair riitä. Odotan sitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa hienolta idea, pitäisi antaa uutta puhtia ja foorumeissa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| OK, joten mielestäni parasta, mitä voimme tehdä, on jättää arpajaiset käynnissä, pysähtymismatkaa se tarjoaa mitään myönteistä voivat myös antaa sen jatkua, saamme siellä lopulta. Pisteiden järjestelmä on päällä, joten muita palkintoja alkuun 3 korkea-aktiivisten käyttäjien kuukausittain todennäköisesti edelleen se kaikki pois, täyden selvityksen säikeen seuraa. Mutta ajatus saat pisteitä kaikesta, viittausten alkaen kierteet, lähettämistä, pituus virkaa, kuinka monta virkaa sinun referrals esittää, kuinka monta kertaa sinä tai he kirjautuvat kuukaudessa. Periaatteessa kaikkea. Mitä enemmän käytät sivuston ja isompi toimia enemmän pisteitä saat. Sillä välin täällä ovat nykyiset kohdat Summissa, ne ovat juuri aloittaneet Kerännyt. Tämä antaa sinulle käsityksen siitä, mitä olen siitä tietysti ne palauttaa ennen tätä virallisesti alkaa. http://www.computer-juice.com/forums/points.php |