![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Coming Soon!
Hey allemaal, Hoe dit werkt is vrij eenvoudig, Ik heb een mod voor het forum, dat zal toezien op hoeveel je post, de lengte van uw berichten, de draden je begint, hoe vaak u bent ingelogd, verwijzingen, en voor wat je verwijzingen doen etc etc. U zal automatisch krijgen punten voor deze 100's van de acties op de site en vervolgens aan het eind van elke maand of elk kwartaal zullen we uitgifte prijzen voor zeggen 1ste 2de en 3de. Dit zou goed zijn als er geen inschrijfgeld, en zal u de volledige controle over wanneer je wint of niet eerder dan het compleet geluk. Prijzen worden vaker ook. In ruil de site moet worden drukker die maakt ons gelukkig. Lijkt win win voor iedereen. Laat me weten wat uw ideeën graag. Dave. http://www.computer-juice.com/forums/points.php Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als leuk, en houdt rekening met spammen, zodat mensen kunnen niet zomaar aan elke draad en type "Ik ben het eens met de bovenstaande post" te krijgen last van posten.
| |||
| |||
| De punten zouden reset elke maand of kwartaal, zodat er een gelijke kans om te winnen elke keer dat de prijs stijgt. Zo vorige punten zal worden irrelevant. En, ja, zij kan ter plaatse spam, stoten en beantwoorden aan jezelf, de MODS zullen kijken als normaal ook zo zal er geen manier om vals te spelen van het systeem. |
|
| |||
| |||
| Wow, en hier heb ik mijn remmende typische windzak zelf proberen om niet te verliezen van uw bandbreedte. Het lijkt erop dat ik heb een vraag over vrijwel elke draad, denk dat ik zal beginnen om hen nu ........ Misschien kan ik win een brain ............ EDIT: Wat dacht je van een politieke discussie, DAT krijgt de posten vliegen ...... |
|
| |||
| |||
| Please do not ooit zorgen over bandbreedte. Wij willen en probeer de mensen te praten, als je niet het forum overlijdt. Zo eenvoudig is het. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar feedback voordat ik iets voeren. |
|
| |||
| |||
| ok, Eerlijk genoeg. Ik kijk uit naar het |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een geweldig idee, zou een nieuw leven op de forums
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| OK, ja, ik denk dat het beste wat je moet doen is laten de loterij loopt, stoppen biedt niets positief kunnen dus ook laten zetten, krijgen we er uiteindelijk. De punten zullen worden op de top, dus extra prijzen voor de top 3 van hoge activiteit gebruikers elke maand waarschijnlijk nog werkt het allemaal uit, een volledige uitleg draad zullen volgen. Maar als een idee krijg je punten voor alles, verwijzingen, te beginnen draden, detachering, de lengte van berichten, hoeveel berichten je verwijzingen maken, hoe vaak u of ze inloggen op een maand. Eigenlijk alles. Hoe meer u gebruik maken van de site en hoe groter de actie hoe meer punten je krijgt. In de tussentijd hier zijn de huidige punten totalen, zij hebben net begonnen accumulatietoestand. Dit geeft je een idee van wat ik op ongeveer uiteraard zullen zij worden gereset voordat deze officieel beginnen. http://www.computer-juice.com/forums/points.php |