![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kommer snart!
Hej alla, Hur detta fungerar är ganska enkel, Jag har en MOD för det forum som kommer att övervaka hur mycket du lägger upp längden på dina inlägg, de trådar du startar, hur många gånger du loggar in, remisser och för vad din hänskjutanden göra etc etc. Du kommer automatiskt att få poäng för dessa 100: s åtgärder på området och sedan i slutet av varje månad eller varje kvartal kommer vi att utfärda priser för säga 1:a 2 och 3. Detta kan vara bra eftersom det kommer att bli någon Anmälningsavgifterna och du kommer vara i full kontroll av om du vinner eller inte, snarare än att det är fullständig lycka. Vinster kommer att oftare också. I återställa platsen bör busier vilket gör oss glada. Det verkar som win win för alla. Låt mig veta dina tankar tack. Dave. http://www.computer-juice.com/forums/points.php Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som bra roligt, och tar hänsyn till spamming, så människor kan inte bara gå till varje tråd och skriver "Jag håller med ovanstående inlägg" för att få massor av inlägg.
| |||
| |||
| De punkter som skulle återställa varje månad eller kvartal så det är lika chans att vinna varje gång priset är slut. Således föregående punkter kommer att vara irrelevant. Och, ja, det kan platsen skräppost, stöta och svara på själv, det Mods kommer att titta på som vanligt också så det kommer att finnas något sätt att lura systemet. |
|
| |||
| |||
| Wow, och här har jag varit fast min typiska pratmakare själv försöker inte att slösa bort din bandbredd. Det verkar som om jag har en fråga om nästan varje tråd, antar att jag ska börja ställa dem nu ........ kanske jag kan vinna en hjärna ............ EDIT: Vad sägs om en politisk tråd, som kommer att få de tjänster som flyger ...... |
|
| |||
| |||
| Gör aldrig oroa dig för bandbredd. Vi vill och försöker uppmuntra folk att prata, om du inte forumet dör. Så enkelt. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag letar efter feedback innan jag genomföra någonting. |
|
| |||
| |||
| ok, Fair nog. Jag ser fram emot det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som en bra idé, ska ge nytt liv till forumen
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| OK, så tror jag att bästa att göra är att lämna lotteri kör, stannar det ger något positivt så är lika bra att låta det fortsätta, vi kommer dit så småningom. De punkter som kommer att ligga på topp, så ytterligare vinster för de 3 hög aktivitet användare varje månad förmodligen fortfarande arbetar ut allt, en fullständig förklaring tråden kommer att följa. Men som en idé som du får poäng för allt, remisser, startar trådar, meddelanden, längd anställda, hur många inlägg du hänskjutanden göra, hur många gånger du eller de loggar in en månad. I princip allt. Ju mer du använder webbplatsen och större åtgärder desto fler poäng får du. Under tiden här är aktuella punkter totalbeloppen, de har precis börjat ansamlas. Detta kommer att ge dig en idé om vad jag är på om, självklart kommer de att återställa före detta officiellt startar. http://www.computer-juice.com/forums/points.php |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka är dessa Cool Points ???????? | truck3r | Gemenskapen Nyheter & Chat | 1 | 4 juli 2009 12:39 |
| Poäng fråga | ilop12 | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 9 januari 2009 16:41 |
| Konkurrens - Aktivitet = Poäng = Priser - alla detaljer! | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 93 | 11 november 2008 16:03 |
| Feedback | Shawn | Gemenskapen Nyheter & Chat | 1 | 23 mars 2008 15:41 |
| Thread Tools | |
| |