mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Profil probs!

Reply

Thread Tools
Old 29 april 2007, 17:23
Medlem Gruppen

Hej folk, Jeg har mistet evnen til at PM og et par andre funktioner.

Blot forsøger at få fat i Dave og sige "Alt går godt, jeg har været bombeangreb det med slagmarken 2142 med den højeste grafik indstillinger, og det ikke engang problem en gang! Det er helt klart den hurtigste computer jeg har aldrig brugt. Bare et par software problemer forårsager besværet i øjeblikket ingen biggy. Bare en opdatering! "

Bare for de mennesker, der ikke ved hvad jeg taler om! Dave tilsammen en brugerdefineret spec PC for mig, og som du kan sige 'I'm Lovin' det! " (Håber, at jeg ikke får sagsøges for det!)

Men ja, som jeg siger, jeg ikke kan PM længere, jeg har tømt min indbakke + Udbakke, selvfølgelig havde jeg det før som Thats hvordan jeg kontaktet Dave om pc'en. Når jeg prøver og gå til PM skærmen det siger jeg ikke er tilladt! Må ikke du kan lide mig mere!?

Skål!

Kris
Old 29 april 2007, 17:36
Donor-Gruppen

Ser man på dit indlæg count (8) er det at gøre med det faktum, at vi har ændret reglerne en lille smule om links / pm 's etc.

Du har nu for at sende mindst 10 gange før du er i stand til at gøre det ovenfor anførte.

Det er ikke noget personligt Shroomo, er det at skære ned på spam som vi fik oversvømmes.

Glad du er tilfreds med pc'en.

Jeg har pm'd Dave og henviste ham til dine kommentarer.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 29 april 2007, 17:39
Medlem Gruppen

Cheers Alex,

Hvis jeg var den 8. skal dette 9 og jeg vil tage ud og finde en stilling i Off Topic til at deltage i med og få til 10! Problem løst!

Skål!

Kris
Old 29 april 2007, 18:02
Donor-Gruppen

Anytime makker.

Theres en tråd i Hardware chat, post nogle billeder derinde.

-Kanoakavirus
Old 30. april 2007, 05:41
Administrator Gruppen

Hi Guys,

Kris, jeg er glad for din tilfredse med det materiale, i slutningen af dagen Thats det, der tæller mere end noget andet.

Hvis din have nogen problemer eller har brug for rådgivning som PM mig anytime makker.

Dave.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.