![]() |
|
| |||
| |||
| Hej folk, Jeg har mistet evnen til at PM og et par andre funktioner. Blot forsøger at få fat i Dave og sige "Alt går godt, jeg har været bombeangreb det med slagmarken 2142 med den højeste grafik indstillinger, og det ikke engang problem en gang! Det er helt klart den hurtigste computer jeg har aldrig brugt. Bare et par software problemer forårsager besværet i øjeblikket ingen biggy. Bare en opdatering! " Bare for de mennesker, der ikke ved hvad jeg taler om! Dave tilsammen en brugerdefineret spec PC for mig, og som du kan sige 'I'm Lovin' det! " (Håber, at jeg ikke får sagsøges for det!) Men ja, som jeg siger, jeg ikke kan PM længere, jeg har tømt min indbakke + Udbakke, selvfølgelig havde jeg det før som Thats hvordan jeg kontaktet Dave om pc'en. Når jeg prøver og gå til PM skærmen det siger jeg ikke er tilladt! Må ikke du kan lide mig mere!? Skål! Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser man på dit indlæg count (8) er det at gøre med det faktum, at vi har ændret reglerne en lille smule om links / pm 's etc. Du har nu for at sende mindst 10 gange før du er i stand til at gøre det ovenfor anførte. Det er ikke noget personligt Shroomo, er det at skære ned på spam som vi fik oversvømmes. Glad du er tilfreds med pc'en. Jeg har pm'd Dave og henviste ham til dine kommentarer.
|
| |||
| |||
| Cheers Alex, Hvis jeg var den 8. skal dette 9 og jeg vil tage ud og finde en stilling i Off Topic til at deltage i med og få til 10! Problem løst! Skål! Kris |
|
| |||
| |||
| Anytime makker. Theres en tråd i Hardware chat, post nogle billeder derinde.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Guys,
Kris, jeg er glad for din tilfredse med det materiale, i slutningen af dagen Thats det, der tæller mere end noget andet. Hvis din have nogen problemer eller har brug for rådgivning som PM mig anytime makker. Dave. Mit system: Hybr! D
|