![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset, olen menettänyt kykyä PM ja pari muita ominaisuuksia. Vain yrittää saada kiinni Dave ja sanoa, "Kaikki on mennyt hyvin, olen ollut pommitukset se Battlefield 2142, jolla on korkein grafiikka-asetuksia, ja se ei edes häiriö kerran! Se on ehdottomasti nopein tietokone olen koskaan käytetty. Just a couple ohjelmistojen ongelmia aiheuttaa harmeja tällä hetkellä, ei biggy. Just päivitys! " Vain ihmiset, jotka eivät tiedä, mitä en puhu! Dave koota mukautetun spec PC minulle, ja kuten voitte sanoa "I'm lovin 'it!" (Hope I don't get haastaa siitä!) Mutta kyllä kuten sanoin en voi PM enää, olen tyhjennetään omaan postilaatikkoon + Lähtevät tietysti minulla oli ennen kuin thats miten yhteyttä Dave noin tietokoneeseen. Kun yritän ja mene PM näytön sanotaan I'm not allowed! Etkö pidä minusta enää!? Hurraa! Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkasteltaessa blogitekstiisi count (8) se liittyy siihen, että olemme muuttaneet sääntöjä TAD koskevat linkit / pm 's jne. Sinulla on nyt lähettää vähintään 10 kertaa ennen kuin pystyt tekemään edellä. Ei se mitään henkilökohtaista Shroomo, se vähentää roskapostin kuin olimme saa hukkua. Glad olet tyytyväinen st. Olen pm'd Dave ja muistutti häntä kohti kommenttinne.
|
| |||
| |||
| Cheers Alex, Jos olin 8 sitten tämä olisi 9 ja I'll mennä ja löytää virka Off Topic liittyä yhteen ja päästä 10! Ongelma ratkaistu! Hurraa! Kris |
|
| |||
| |||
| Anytime mate. Theres lanka laitteiston chat, postitse joitakin kuvia siellä.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Guys,
Kris, olen iloinen teidän tyytyväinen siihen materiala lopussa päivän thats mitä laskee enemmän kuin mitään muuta. Jos ottaa mitään ongelmia tai tarvitset neuvoja PM minulle milloin perämies. Dave. My System: Hybr! D
|