mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Profiel probs!

Reply

Thread Tools
Old 29 apr 2007, 17:23
Lid Fractie

Default Profiel probs!

Hey mensen, ik heb verloren de mogelijkheid tot PM en een paar andere functies.

Gewoon proberen te krijgen van Dave en zeggen "Alles gaat goed, ik heb bombardementen met Battlefield 2142 met de hoogste grafische instellingen en het zelfs niet een keer fout! Het is absoluut de snelste computer die ik ooit heb gebruikt. Gewoon een paar van software problemen veroorzaakt problemen op het moment, geen biggy. Gewoon een update! "

Alleen voor de mensen die niet weten waar ik het over heb! Dave samen een aangepaste spec pc voor me, en als je kunt zeggen 'I'm lovin' it! " (Hopelijk krijg ik niet opgeroepen voor dat!)

Maar ja, als ik zeg dat ik kan geen uur meer, ik heb geleegd mijn inbox + outbox, natuurlijk had ik het voor als thats hoe ik contact opgenomen met Dave over de pc. Wanneer ik probeer en ga naar de PM-scherm dat zegt dat ik ben niet toegestaan! Don't you like me niet meer!?

Sante!

Kris
Old 29 apr 2007, 17:36
Donor Groep

Default Profiel probs!

Kijkend naar je post count (8) is het te maken met het feit dat we hebben de nieuwe regels met betrekking tot een tikkeltje links / pm 's enz.

U hebt nu om een minimum van 10 keer voordat je in staat bent te doen het bovenstaande.

Het is niets persoonlijks Shroomo, het is af te blijven van spam als we steeds overspoeld.

Blij dat u tevreden bent met de pc.

Ik heb pm'd Dave en wees hem naar uw opmerkingen.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 29 apr 2007, 17:39
Lid Fractie

Default Profiel probs!

Cheers Alex,

Als ik was op 8 moet dit worden 9 en ik gaan zoeken naar een post in Off topic te treden met en krijg tot 10! Probleem opgelost!

Sante!

Kris
Old 29 apr 2007, 18:02
Donor Groep

Default Profiel probs!

Anytime stuurman.

Theres een draad in Hardware chatten, na enkele foto's in.

-Kanoakavirus
Old 30 apr 2007, 05:41
Administrator Group

Default Profiel probs!

Hi guys,

Kris, ik ben blij dat je gelukkig met mate, aan het eind van de dag dat is wat telt meer dan iets anders.

Als je met eventuele problemen of behoefte een advies PM me anytime mate.

Dave.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Warcraft III vervelend pleister probs ... Black Magic PC & Gaming Console 0 20 okt 2008 08:04
Newbie, help! HP dv4000 probs Englishmastiff Laptops, Mobiles & PDA's 1 15 mei 2008 10:27
ACER 3690 HDD probs karlosshughes Laptops, Mobiles & PDA's 1 26 Jan 2008 09:29
Probs met willekeurige uitgeschakeld rbroller815 Algemeen Hardware Chat 7 23 Jan 2008 00:47
Ibm probs parbynat Laptops, Mobiles & PDA's 3 27 nov 2007 16:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.