![]() |
|
| |||
| |||
| Hey mensen, ik heb verloren de mogelijkheid tot PM en een paar andere functies. Gewoon proberen te krijgen van Dave en zeggen "Alles gaat goed, ik heb bombardementen met Battlefield 2142 met de hoogste grafische instellingen en het zelfs niet een keer fout! Het is absoluut de snelste computer die ik ooit heb gebruikt. Gewoon een paar van software problemen veroorzaakt problemen op het moment, geen biggy. Gewoon een update! " Alleen voor de mensen die niet weten waar ik het over heb! Dave samen een aangepaste spec pc voor me, en als je kunt zeggen 'I'm lovin' it! " (Hopelijk krijg ik niet opgeroepen voor dat!) Maar ja, als ik zeg dat ik kan geen uur meer, ik heb geleegd mijn inbox + outbox, natuurlijk had ik het voor als thats hoe ik contact opgenomen met Dave over de pc. Wanneer ik probeer en ga naar de PM-scherm dat zegt dat ik ben niet toegestaan! Don't you like me niet meer!? Sante! Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kijkend naar je post count (8) is het te maken met het feit dat we hebben de nieuwe regels met betrekking tot een tikkeltje links / pm 's enz. U hebt nu om een minimum van 10 keer voordat je in staat bent te doen het bovenstaande. Het is niets persoonlijks Shroomo, het is af te blijven van spam als we steeds overspoeld. Blij dat u tevreden bent met de pc. Ik heb pm'd Dave en wees hem naar uw opmerkingen.
|
| |||
| |||
| Cheers Alex, Als ik was op 8 moet dit worden 9 en ik gaan zoeken naar een post in Off topic te treden met en krijg tot 10! Probleem opgelost! Sante! Kris |
|
| |||
| |||
| Anytime stuurman. Theres een draad in Hardware chatten, na enkele foto's in.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Kris, ik ben blij dat je gelukkig met mate, aan het eind van de dag dat is wat telt meer dan iets anders. Als je met eventuele problemen of behoefte een advies PM me anytime mate. Dave. Mijn Systeem: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Warcraft III vervelend pleister probs ... | Black Magic | PC & Gaming Console | 0 | 20 okt 2008 08:04 |
| Newbie, help! HP dv4000 probs | Englishmastiff | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 15 mei 2008 10:27 |
| ACER 3690 HDD probs | karlosshughes | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 26 Jan 2008 09:29 |
| Probs met willekeurige uitgeschakeld | rbroller815 | Algemeen Hardware Chat | 7 | 23 Jan 2008 00:47 |
| Ibm probs | parbynat | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 27 nov 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |