![]() |
|
| |||
| |||
| Hej människor, jag har förlorat förmågan att PM och ett par andra funktioner. Jag försöker bara få tag på Dave och säga "Allt är väl, jag har bombat den med Battlefield 2142 med den högsta grafik inställningar och det inte ens fel en gång! Det är definitivt det snabbaste dator jag någonsin använt. Bara ett par programvaruproblem orsakar besvär för närvarande inga biggy. Bara en uppdatering! " Bara för de människor som inte vet vad jag talar om! Dave sätta ihop en egen spec PC för mig, och som ni kan tala om "I'm Lovin 'it!" (Hoppas jag inte blir stämd för det!) Men ja som sagt jag kan inte PM längre, jag har tömt min inkorg + utkorgen, självklart hade jag det innan så thats hur jag kontaktade Dave om datorn. När jag försöker gå till PM skärmen den säger jag inte tillåtna! Håller du inte gillar mig längre!? Skål! Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om man tittar på ditt inlägg räkna (8) är det att göra med det faktum att vi har ändrat reglerna lite om länkar / pm är osv Du har nu att skriva minst 10 gånger innan du kan göra ovanstående. Det är inget personligt Shroomo, det är att skära ner på spam som vi fick översvämmas. Kul att du är nöjd med datorn. Jag har pm'd Dave och pekade honom till era kommentarer.
|
| |||
| |||
| Cheers Alex, Om jag var 8 så bör 9 och jag ska gå och hitta en tjänst i Off Topic att delta i och få till 10! Problemet löst! Skål! Kris |
|
| |||
| |||
| Anytime kompis. Theres en tråd i Maskinvara chatta, lägga upp några bilder där.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Killar,
Kris, jag är nöjd med din nöjda med det mate, i slutet av dagen thats vad som räknas mer än något annat. Om du har något problem eller behöver några råd PM mig helst kompis. Dave. Mitt System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Warcraft III irriterande plåster probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20 oktober 2008 08:04 |
| Newbie, hjälp! HP dv4000 probs | Englishmastiff | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 15 maj 2008 10:27 |
| Acer 3690 HDD probs | karlosshughes | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 26 januari 2008 09:29 |
| Probs med slumpmässigt avstängd | rbroller815 | General Hardware Chat | 7 | 23 januari 2008 00:47 |
| IBM probs | parbynat | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 27 november 2007 16:32 |
| Thread Tools | |
| |