![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen työpäivän jopa jotain laittaa blogiin, että saaliit kansojen silmien ja on laatinut tämän. Ajatuksia? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää hyvältä, mutta luulen, että sinun pitäisi lisätä sanan vapaa kuin ihmiset rakastavat sitä,
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Hyvä pointti, voin tehdä toisen frame helppo riitä. Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Lisätty toinen kysymys laitteiston ja muuttanut sen ilmaiseksi apua. EDIT: ratkaistu tästä. ![]() Löytyy täältä http://evilspages.blogspot.com/ |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla mielessä jos i yritti yhden? ei nyt ehkä jopa löytää muutamia ajatuksia. |
|
| |||
| |||
![]() Oli poistaa fancy kuin vähentää koko: (, ja i käyttää vain gimp. |
|
| |||
| |||
| Se näyttää hienolta, mutta ehkä liikaa vilkkua. Lajittele muistuttaa minua bannerin lisätä jotain En haluaisi napsautuksella. |
|
| |||
| |||
| Lmao hyvä huomio, miksei sinulla meni yksinkertainen? miksi ei jännittäviä tekstiä vähän? |
|
| |||
| |||
| Olen sen vuoksi, että yksinkertainen voi olla kehotettuaan. Liian paljon salamaa tai nopeasti liikkuvien teksti olisi muuttaa minut pois (bannerimainokset). Olin ajatellut jotain yksinkertaista vielä silmän pyydystämiseen. Minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten luoda jotain vain gimp. Se on vaikuttava! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Google Logot Sinun jääneet? | evilfantasy | Off Topic Discussion | 1 | 12th Jun 2009 11:21 |
| Got kyllästynyt ja tehnyt joitakin Cj Logot: P | KanoakaVirus | Multimedia & Codecs | 8 | 21. Maaliskuu 2009 08:03 |
| Logot nimet ja tunnukset, jotka osoittavat, ei ennakointi | Mike0001 | Off Topic Discussion | 7 | 30. toukokuuta 2008 06:25 |
| Thread Tools | |
| |