![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben bezig om iets op mijn blog die vangsten volkeren oog en zijn gekomen met dit. Thoughts? ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ziet er goed uit, maar ik denk dat je moet toevoegen van het woord Gratis als mensen love it
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Goed punt, ik kan een ander frame eenvoudig genoeg. Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Toegevoegd een andere vraag voor hardware en veranderde hij voor het vrije helpen. EDIT: Settled op dit punt. ![]() Vindt u hier http://evilspages.blogspot.com/ |
|
| |||
| |||
| Zou je het erg als ik probeerde om een? nooit nu misschien zelfs een paar ideeën. |
|
| |||
| |||
![]() Had het verwijderen van de fancy zijn om grote: (, en ik alleen gebruik gimp. |
|
| |||
| |||
| Het ziet er geweldig uit, maar misschien te veel knipperen. Zoiets doet me denken aan een banner toevoegen voor iets wat ik niet zou willen klik. |
|
| |||
| |||
| Lmao goed punt, hoe kom je ging simpel? waarom niet specerijgewassen de tekst een beetje? |
|
| |||
| |||
| Eenvoudige reden dat ik wellicht meer uitnodigend. Te veel flash of snel bewegende tekst zou me away (banner-advertenties). Ik ging voor iets eenvoudig maar oog springende. Ik heb geen idee hoe u zoiets met Gimp. Het is indrukwekkend! |