Vragen Ik zei het je eens, lees de forum regels in geval van twijfel over wat is toegestaan.
Torrents, toets-gens enz. bevatten vaak virussen en malware, is het niet altijd wat legaal is of niet. Als een computer helpen forum dat is een situatie van belangenverstrengeling.
Zelfs al waren ze allemaal schoon, key-gens, scheuren, ongeacht zijn gebruikt voor het omzeilen van software-licenties in de meeste gevallen, dus de vraag of u weet dat een juridisch vacuüm is moreel onjuist om te stelen van iemands anders werk voor gratis of by-pass enige vorm van bescherming.
Ook de regels zijn niet ter discussie, dit is mijn site niet van jou, doe niet alsof het dan ook niet, kom hier.
Mijn Systeem: Hybr! D Processor (s): AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz | Moederbord: HP nForce 560 | RAM Geheugen: 2GB DDR2 PC2-5300 | Graphics Card (s): Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde | Sound Card: 5.1 Onboard Geïntegreerde | Hard Drive (s): 250GB 5400RPM SATA300 | Optische Drive (s): 18x CD / DVDRW-DL ATA | Case / PSU: Voorraad HP | Koeling: Voorraad HP | Netwerk / Internet: 10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel | Monitor (s): 17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld | Operating System (s): Windows 7 Ultimate 32Bit | |