![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor, når du donere til forummet er valuta automatisk som US Dollars og ikke britiske pund med webadressen blive. Co.uk domænenavn er servere i USA eller sådan noget? Jeg var bare nysgerrig
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I et forsøg på at gøre hele verden føler sig hjemme her, og ikke at ostracise nogen uden for UK er det fastsat i $.
| |||
| |||
| Bloody amerikanerne lol kun kidding
__________________ Euro Championships spids = Spanien & Torres <- Damn jeg burde have lagt en satsning på dem Make Poverty History Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig |
|
| |||
| |||
| hehe og den canadiske dollar er endelig over for den amerikanske dollar. 1 USD = 1.0010 CAD. Jeg kan huske, da UD købe noget på dollar butik eller noget med en USD, og det ville dække skat lol. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Tilfældige Pop-Ups | ct122592 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 21 | 10 april 2009 12:05 |
| Tilfældige Spørgsmål Reguarding Mulitple Skærme | BurgerBoy34 | Grafikkort & Monitors | 4 | 14 november 2008 17:05 |
| Tilfældige Chat | ComputerGuy | Off Topic Discussion | 34 | 30 april 2008 17:16 |
| Tilfældige Jabber | Cew27 | Off Topic Discussion | 29 | 29th Apr 2008 14:31 |
| Thread Tools | |
| |