![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom als je doneren aan het forum is munt automatisch ingesteld als Amerikaanse dollars en Britse pond niet met de URL worden. Co.uk domeinnaam zijn de servers in de VS of zo? Ik was gewoon nieuwsgierig
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In een poging om de hele wereld zich thuis voelen hier en niet te ostracise iemand van buiten het Verenigd Koninkrijk is ingesteld in $.
| |||
| |||
| Bloody Amerikanen lol maar een grapje
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |
|
| |||
| |||
| hehe en de Canadese dollar is eindelijk op de Amerikaanse dollar. 1 USD = 1.0010 CAD. Ik herinner me toen ud iets kopen op de dollar te slaan of iets met een usd en het zou de belasting lol. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Willekeurige Pop-Ups | ct122592 | Virus, spyware & Security | 21 | De 10 april 2009 12:05 |
| Willekeurige Vraag Reguarding meerdere Screens | BurgerBoy34 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 14 nov 2008 17:05 |
| Random Chat | ComputerGuy | Off Topic Discussie | 34 | 30 apr 2008 17:16 |
| Willekeurige jabber | Cew27 | Off Topic Discussie | 29 | 29 apr 2008 14:31 |
| Thread Tools | |
| |