![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor når du donere til forumet valuta automatisk US Dollars og ikke britiske pund med webadressen vesen. Co.uk domenenavn er serverne i USA eller noe? Jeg var bare nysgjerrig
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I et forsøk på å gjøre hele verden føler seg hjemme her, og ikke ostracise noen utenfor UK er det satt i $.
| |||
| |||
| Bloody amerikanerne lol bare spøkte
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
|
| |||
| |||
| hehe godt kanadiske dollar er endelig over amerikanske dollar. 1 USD = 1,0010 NOK. Jeg husker da ud kjøpe noe på dollar store eller noe med en dollar og det vil dekke skatt lol. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilfeldige popup-vinduer | ct122592 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 21 | 10 april 2009 12:05 |
| Tilfeldig spørsmål Reguarding Mulitple Screens | BurgerBoy34 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 14 nov 2008 17:05 |
| Tilfeldig Chat | ComputerGuy | Av Emne Diskusjon | 34 | 30 april 2008 17:16 |
| Tilfeldig Jabber | Cew27 | Av Emne Diskusjon | 29 | 29 april 2008 14:31 |
| Thread Tools | |
| |