![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför när du donera till forumet valuta automatiskt in i amerikanska dollar och brittiska pund med webbadressen är. Co.uk domännamn är servrar i USA eller nåt? Jag var bara nyfiken
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I ett försök att göra hela världen känner sig hemma här och inte ostracise någon utanför Storbritannien är i $.
| |||
| |||
| Jävla amerikaner lol bara skojar
__________________ Euro Championships spets = Spanien & Torres <- Fan jag har placerat en satsning på dem Make Poverty History Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt |
|
| |||
| |||
| hehe bra kanadensisk dollar slutligen över den amerikanska dollarn. 1 USD = 1,0010 CAD. Jag minns när ud köpa något i dollar store eller något med en US-dollar och det skulle täcka skatten lol. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Random Pop-Ups | ct122592 | Virus, spionprogram och säkerhet | 21 | 10 april 2009 12:05 |
| Random Fråga Reguarding Mulitple Skärmar | BurgerBoy34 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 14 november 2008 17:05 |
| Random Chat | ComputerGuy | Off Topic Discussion | 34 | 30 april 2008 17:16 |
| Random Jabber | Cew27 | Off Topic Discussion | 29 | 29 april 2008 14:31 |
| Thread Tools | |
| |