![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is it just me of waren de forums echt rustig gisteravond? Waren we offline? Alleen waren er in principe geen nieuwe posts gisteravond ... en alle data leek verkeerd vanmorgen? EDIT: Oeps, dit was bedoeld om in de communautaire Nieuws & Chat.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De server is overbelast gisteravond, en is sindsdien verbeterd, zou kunnen zijn dat.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| We zijn altijd groeiende, maar de meeste komen hier slechts voor een klein beetje info en niet verblijf. Zodra het nieuwe domein leeftijden wat meer moeten we terug op de top voor 'computer forum' 'computer helpen', enzovoort in Google en dan de lid-nummers moeten beginnen steeds meer toe, net als de draden / posten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je op de hoofdpagina op de bodem, is er een belasting van forum statistieken blijkt dat we nog steeds groeiende
| |||
| |||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Ik denk dat dit moet echt een rustige week deze week ... Er lijkt weinig wist posten, enz. Iemand anders denken hetzelfde? Vreemd gezien de weersomstandigheden ...
|
| |||
| |||
| Schoolvakanties, mensen zijn op vakantie. |
|
| |||
| |||
| True, had niet gedacht dat.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is Cool 'n' Quiet Compatible met Windows 7 RC? | Knightrain | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 aug 2009 20:18 |
| Laptop - Geluid zal willekeurig krijgen rustige en gedempte | pinda | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 23 mei 2009 20:02 |
| Asus M3a78-em moederbord BIOS Cool & Quiet Optie Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 27 feb 2009 13:36 |
| 775 Quiet CPU Cooler? | grimjow | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | De 2 januari 2008 10:58 |
| Thread Tools | |
| |