![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det bare meg eller var forumene really quiet går kveld? Var vi offline? Akkurat det var i utgangspunktet ingen nye innlegg i går kveld ... og alle datoene virket galt denne morgenen? EDIT: Oi, dette var ment å være i Community News & Chat.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Serveren ble overbelastet i går kveld, har siden blitt oppgradert, kan ha vært det.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Vi er alltid voksende, bare de bare kom hit for en liten bit av info og ikke opphold. Så snart det nye domenet aldre litt mer vi skulle være tilbake på toppen for 'datamaskin forum' 'datamaskin hjelpe "osv. i Google, og deretter medlem tallene skulle øke igjen som vil tråder / innlegg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ser på hovedsiden på bunnen er det en belastning av forumet statistikk som viser at vi fortsatt er økende
| |||
| |||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Jeg tror dette må være en virkelig stille uke denne uken ... Det synes å være svært få visste posts etc. Alle andre som tenker det samme? Stange vurderer været ...
|
| |||
| |||
| Skoleferier, folk er på ferie. |
|
| |||
| |||
| Sant, ikke hadde tenkt på det.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er Cool 'n' Quiet kompatibel med Windows 7 RC? | Knightrain | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 august 2009 20:18 |
| Laptop - Sound vil tilfeldig får stille og dempet | peanut | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 23 mai 2009 20:02 |
| Asus M3a78-em Hovedkort Biografier Cool & Quiet Tilvalg Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 27 februar 2009 13:36 |
| 775 Quiet CPU kjøler? | grimjow | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 2 januar 2008 10:58 |
| Thread Tools | |
| |