![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det bara jag eller var de forum verkligen lugnt igår kväll? Var vi offline? Just det fanns i princip inga nya inlägg i går kväll ... och alla de datum som verkade fel i morse? EDIT: Hoppsan, det var tänkt att vara i gemenskapens Nyheter & Chat.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Servern var överlastad går kväll, sedan dess har uppgraderats, kan ha varit det.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Vi är alltid växer, just mest bara komma hit för en liten bit av information och inte stanna. Så snart den nya domänen åldrar lite mer vi bör vara tillbaka på topp för "dator forum" datorns hjälp "osv i Google och sedan medlem nummer ska börja öka igen så kommer de trådar / inlägg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du tittar på första sidan längst ner, finns det en massa forum statistik visar att vi fortsätter att växa
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jag tror att detta måste vara en riktigt lugn vecka den här veckan ... Det verkar finnas väldigt få visste tjänster etc. Någon annan som tänker likadant? Konstigt med tanke på vädret ...
|
| |||
| |||
| Skollov, folk är på semester. |
|
| |||
| |||
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Is Cool 'n' Quiet Kompatibel med Windows 7 RC? | Knightrain | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 13 august 2009 20:18 |
| Laptop - Ljud kommer slumpmässigt få lugn och dämpas | jordnöt | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 23 maj 2009 20:02 |
| Asus M3a78-em Motherboard Bios Cool & Quiet Option Fråga | P5200 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 27 februari 2009 13:36 |
| 775 Quiet CPU kylare? | grimjow | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 2 januari 2008 10:58 |
| Thread Tools | |
| |