![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tämä voi tuntua typerä kysymys, mutta mitä Referrals tarkoita käyttäjien profiileja?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei
Uskon, että kun ihmiset allekirjoittamaan ne voi tulla käyttäjätunnus jonkun että heille sivustosta. Sen jälkeen lisätään henkilö suositeltua thems profiilia. En ole 100%, mutta että olen lähes varma, thats mikä se on. Paljon kiitoksia Leo |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
kyllä, olen melko varma, thats mikä se on. En kuitenkaan tiedä, mitä hyvää se tekee. Ehkä saat palkita ikuisesti 10 Viittaajat tai jotain? sinun tulee pyytää admin tai moderaattori siitä.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hhhmmm ooorr se voisi tarkoittaa täydellinen vastakohta
viittaukset yleensä tarkoita varoitus sinänsä, tarkoitan, kun olin koulussa, kun olin tuhma i lähetettiin referral i dont ajatella sen hyvä asia täällä, thats mitä saimme rep järjestelmä
|
|
|
|||
|
|||
|
kiitos Mielestäni se on hyvä asia kuitenkin, että mods jumala noin ja i eivät ole nähneet jäsen on niin se on mitä Thingie ja Leo sanoi kiitos kaikille.
|