![]() |
|
| |||
| |||
| Dette kan høres ut som en tåpelig spørsmål, men hva gjør Overgang bety i brukernes profiler? |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg tror at når folk registrere de kan skrive inn brukernavn av noen som fortalte dem om nettstedet. Det vil da bli lagt til den personen som er anbefalt thems profil. Jeg er ikke 100%, men at jeg er nesten sikker dvs hva det er. Mange takk Leo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, jeg er ganske sikker dvs hva det er. Men jeg vet ikke hva det gjør. Kanskje du få en belønning for alltid 10 Referals eller noe? må du spørre en administrator eller moderator om det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmmm ooorr det kunne bety at hele motsatt henvisninger vanligvis bety en advarsel som sådan, jeg mener når jeg var på skolen, når jeg var slem Jeg ble sendt til henvisningen jeg dont overveie det bra her, dvs det vi fikk rep system for
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| takket jeg tror det bra selv om den Modifikasjon god del, og jeg har ikke sett et medlem har noen så må det være hva Thingie og Leo sa takk alle. |