![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, mitä minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten ottaa yhteyttä henkilöstön jäsenten täällä ja haluan sitä mieltä, että olisi hyvä idea on IRC-verkon, jossa tämä yhteisö voi puhua hetkessä ja elää henkilökohtaisesti olisi hyvä päästä ei henkilöstön tästä ja sen jäsenten mitä te ajatella? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on keskusteltu ennenkin. Ei koskaan tule tapahtumaan, anteeksi
| |||
| |||
| O oikeus Ymmärrän hybridi, miksei siellä ole lähettää viestin vaihtoehto kuten sivuston viisasta, BTW i lahjoitti ja minun asema ei ole muuttunut. |
|
| |||
| |||
| Tarvitset lahjoittamaan määrä esitetään lahjoittaa sivu saada huomioon päivitetty, ja käytä sitten ota yhteyttä lomakkeella voit kertoa meille. It's all in ohjeita. http://www.computer-juice.com/forums/donate.php |
|
| |||
| |||
| Kiitos luovuttamista, cheers! |
|
| |||
| |||
| Voit lähettää sekä Private Messages (PM: n) ja julkisia viestejä, riippuen erityisesti käyttäjien asetukset, eli. voit poistaa muut jäsenet voivat PM sinua. Jos kuitenkin olet napsauttanut nimeni tai hybr! D'nimi esimerkiksi sinulla ryhdytään omien profiili ja voi lähettää joko yleinen viesti vierailija aluksella, tai yksityisen viestin. |
|
| |||
| |||
| Olen myös nähnyt chat boards lähes repiä muutaman erittäin hyvän foorumeilla lisäksi niin olen aina ollut niitä vastaan. Voimme kohtalainen foorumeissa mutta chat-huonetta voi venyttää valvonta nopeammin kuin voit hallita niitä. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Ah pahoillani, eivät ymmärtäneet, että. Hän Donor ryhmän nyt joka tapauksessa, joten sen ei pitäisi olla ongelma? Vai pitää "Uusi"-määrite jopa kun lahjoittaa? |
|
| |||
| |||
| Hän on ok nyt. Rahoittajien ohittaa sen kyllä. |