![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal Ik heb geen idee hoe u contact opneemt met de leden van het personeel hier en ik denk dat het een goed idee is om een IRC-netwerk binnen die deze community kan spreken direct en live, persoonlijk zou het goed te krijgen tot het personeel hier en haar leden wat doen jullie denken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is al besproken vóór. Nooit zal gebeuren, sorry
| |||
| |||
| O rechts Ik begrijp hybride, hoe komt er geen sprake is van een bericht verzendt optie graag site verstandig, btw i gedoneerd en mijn status is niet veranderd. |
|
| |||
| |||
| Je nodig hebt om te doneren met het bedrag dat op de doneer pagina voor rekening opgewaardeerd, gebruik dan het formulier contact met ons op om ons te vertellen. Het is allemaal in de instructies. http://www.computer-juice.com/forums/donate.php |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het doneren, cheers! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Maar als u klikt op mijn naam of hybr! D's naam bijvoorbeeld, wordt u naar onze respectieve profiel en kan na een openbaar bericht op de bezoeker boord, of een prive-bericht. |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook gezien chatruimtes bijna scheuren een paar zeer goede forums afgezien dus ik heb altijd tegen hen. We kunnen matige de forums maar chatrooms kunnen spin out of control sneller dan u kunt beheren. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hij is Donor Groep nu toch, dus het zou geen probleem moeten zijn? Of houd je de "nieuwe" attribuut, zelfs als u doneren? |
|
| |||
| |||
| Hij is ok nu. Donor omzeilt hij ja. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Facebook Chat Security | Jenni | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 15 september 2009 14:16 |
| Chat box in kwestie iframe | LLTD414 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 25 jun 2009 02:01 |
| Random Chat | ComputerGuy | Off Topic Discussie | 34 | 30 apr 2008 17:16 |
| Thread Tools | |
| |