![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg aner ikke hvordan du kan kontakte medlemmer av staben her og jeg vil tro det ville være en god idé å ha en IRC nettverk som dette fellesskapet kan snakke umiddelbart og direkte, personlig det ville være fint å komme til ingen personalet her og dens medlemmer hva dere synes? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det har vært diskutert før. Aldri kommer til å skje, beklager
| |||
| |||
| O høyre Jeg forstår hybrid, hvordan kommer det ikke er noen sender en melding valget ditt nettsted klok, btw i donert og min status er ikke endret. |
|
| |||
| |||
| Du må gi det beløpet som vises på donere siden for å få kontoen oppgraderes, og bruk deretter kontakt skjemaet til å fortelle oss. Det står i instruksjonene. http://www.computer-juice.com/forums/donate.php |
|
| |||
| |||
| Takk for bidrag, Skål! |
|
| |||
| |||
| Du kan sende både Private Meldinger (PM's) og offentlige meldinger, avhengig av bestemte brukere innstillinger, f.eks. kan du deaktivere andre medlemmer fra å kunne PM deg. Men hvis du klikker på navnet mitt eller Hybr! D'navn for eksempel, blir du ført til våre respektive profil og kan legge inn en offentlig melding på besøkende bord der, eller en privat melding. |
|
| |||
| |||
| Jeg har også sett chatte boards nesten rive noen svært gode fora hverandre slik at jeg alltid har vært mot dem. Vi kan moderat forumene men chatterom kan spinne ut av kontroll raskere enn du kan håndtere dem. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Ah dessverre ikke innse det. Han giver Group nå allikevel, så det bør ikke være et problem? Eller du holde "Ny" attributt, selv når du donere? |
|
| |||
| |||
| Han er ok nå. Giver utenom det ja. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Facebook Chat Sikkerhet | jenni | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 15 september 2009 14:16 |
| Chat-boksen i iframe problemet | LLTD414 | Web Design, hosting & SEO | 2 | 25 juni 2009 02:01 |
| Tilfeldig Chat | ComputerGuy | Av Emne Diskusjon | 34 | 30 april 2008 17:16 |
| Thread Tools | |
| |