![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla Jag har ingen aning om hur man kontaktar anställda här och jag tycker att det vore en bra idé att ha en IRC-nätverket där denna grupp kan prata direkt och live personligen det skulle vara bra att komma till någon personal här och dess medlemmar vad gör ni tror? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det har diskuterats tidigare. Aldrig kommer att hända, tyvärr
| |||
| |||
| O rätt Jag förstår hybrid, hur kommer det inte finns någon skicka ett meddelande alternativet gillar webbplats klokt, btw jag donerat och min status har inte förändrats. |
|
| |||
| |||
| Du måste donera beloppet på donera sida för att få konto uppgraderas, och använd sedan kontakta oss formulär för att berätta för oss. Det handlar i bruksanvisningen. http://www.computer-juice.com/forums/donate.php |
|
| |||
| |||
| Tack för donation, skål! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Men om du klickar på mitt namn eller Hybr! D'namn till exempel, så kommer du till våra respektive profil och kan skicka antingen ett offentligt meddelande om besökaren ombord där, eller ett privat meddelande. Mitt System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Jag har också sett chat board nästan riva några mycket bra forum isär så jag har alltid varit emot dem. Vi kan dämpa forum men chattrum kan spinna utom kontroll snabbare än du kan hantera dem. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Ah ledsen, inte inser det. Han givargruppen nu ändå, så det bör inte vara ett problem? Eller vill du behålla den "nya" attribut även när du donera? |
|
| |||
| |||
| Han är ok nu. Givarens förbifartsleder det ja. |