![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du indtaster din profil> dine oplysninger - kan du nu indstille din kvalifikationsniveau, og det vil blive vist på dine indlæg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, jeg ser frem til alle, der går "Avanceret", ligesom de gør på NewEgg
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja det vil sandsynligvis få misbrugt en smule. Men 99% af de nye medlemmer kommer for hjælpe snarere end til Hjælp vil indstille den ret, som hjælper de mennesker, der giver hjælp vurdere hvordan teknisk at få. Eller Thats planen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kølig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg har lige omkring haft en øjeblik, hvor jeg gik til post og fik en besked om, at min profil var ikke udfyldt.Det var hurtig og enkel skønt. |
|
| |||
| |||
| Åh, det var ikke ment til at blive tvunget, ill have et kig. edit: fast. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke huske det nøjagtige besked. |
|
| |||
| |||
| Sorteret det, tak for heads up. |
|
| |||
| |||
| Pretty god idé dette kvalifikationsniveau thingymajig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske ville det være bedre, hvis folk havde til rent faktisk at skrive et ord, der beskrev deres færdighedsniveau, med en begrænsning på længden osv. Den måde, folk ville sikkert være mere ærlige, snarere end blot at vælge avancerede som standard.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad hukommelse er bedre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | CPU, bundkort og RAM | 2 | 26 november 2008 12:54 |
| Beskyttelsesniveau? Tilstrækkelig? | Logic Bomb | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 25th Dec 2007 11:23 |
| Enhver <$ 100 ram at erstatte G. Skill dobbelt ch. 2GB RAM? | newbuilderkid | CPU, bundkort og RAM | 3 | 29 juli 2007 12:31 |
| Hosting med topniveau support? | Cobalt | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17 marts 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |