![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u uw profiel> uw gegevens - u kunt nu uw vaardigheidsniveau en zal laten zien in uw berichten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, ik kijk uit naar iedereen gaan 'Geavanceerd', zoals ze doen op NewEgg
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja, het zal waarschijnlijk krijgen misbruikt een beetje. Maar 99% van de nieuwe leden komen voor helpen in plaats van aan helpen zal het goed, die helpt de mensen die toch helpen beoordelen hoe technisch te krijgen. Of dat is het plan ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koel
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik heb zojuist over had een moment dat ik ging naar de post en kreeg een melding dat mijn profiel is niet ingevuld.Het was snel en eenvoudig is. |
|
| |||
| |||
| Oh, het wasnt ment te worden gedwongen, ill have a look. Edit: opgelost. |
|
| |||
| |||
| Ik kan me niet herinneren de exacte bericht. |
|
| |||
| |||
| Gesorteerd het, bedankt voor de heads up. |
|
| |||
| |||
| Goed idee deze vaardigheid niveau thingymajig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien zou het beter zijn als mensen moesten eigenlijk in een woord beschreven hun vaardigheidsniveau, met een limiet op de lengte enz. Op die manier zouden mensen waarschijnlijk meer eerlijk zijn, in plaats van alleen het kiezen van geavanceerde standaard.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is beter geheugen Corsair of G. Skill? | Joseph W | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 26 nov 2008 12:54 |
| Bescherming niveau? Adequaat? | Logic Bomb | Virus, spyware & Security | 3 | 25 dec 2007 11:23 |
| Elke <$ 100 ram ter vervanging van G. Skill dual ch. 2GB ram? | newbuilderkid | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 29 jul 2007 12:31 |
| Hosting met top-level support? | Kobalt | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17 mrt 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |