![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du oppgir din profil> dine detaljer - du kan nå sette ditt ferdighetsnivå og det vises i innleggene dine.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, jeg ser frem til alle som går "Advanced" som de gjør på NewEgg
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja det vil trolig bli misbrukt litt. Men 99% av nye medlemmene kommer for hjelper heller enn til hjelp skal det, som hjelper folk som gjør gi hjelp asses hvordan tekniske komme. Eller dvs planen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kjølig
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg bare om hadde en øyeblikk da jeg gikk for å legge inn og fikk en melding om at min profil var ikke fylt ut.Den var rask og enkel skjønt. |
|
| |||
| |||
| Å, det var ikke ment å være tvunget, ill. ta en titt. edit: fikset. |
|
| |||
| |||
| Jeg husker ikke akkurat den meldingen. |
|
| |||
| |||
| Sortert det, takk for heads up. |
|
| |||
| |||
| Ganske lurt dette ferdighetsnivået thingymajig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje det ville være bedre hvis folk måtte faktisk skrive inn et ord som beskrev deres ferdighetsnivå, med en grense på lengde etc. På den måten folk ville trolig bli mer ærlig, i stedet for bare å velge avanserte som standard.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva minnet er bedre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 26 nov 2008 12:54 |
| Protection nivå? Tilstrekkelig? | Logic Bomb | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 25 desember 2007 11:23 |
| Eventuelle <$ 100 ram til å erstatte G. Skill dual ch. 2 GB ram? | newbuilderkid | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 29 juli 2007 12:31 |
| Hosting med toppnivået support? | Kobolt | Web Design, hosting & SEO | 4 | 17 mars 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |