![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du anger din profil> dina uppgifter - kan du nu ställa in nivå och det kommer att visas i dina inlägg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haha, jag ser fram emot att alla kommer "Avancerat" som de gör på NewEgg
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ja det kommer förmodligen bli misshandlade en bit. Men 99% av de nya medlemmar som kommer för Hjälp i stället för till hjälp att ställa in den rätt, som hjälper människor som gör att hjälpa bedöma hur tekniska få. Eller thats planen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sval
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag bara hade en när jag gick till posten och fick ett meddelande om att min profil inte fyllas ut.Det var snabbt och enkelt ändå. |
|
| |||
| |||
| Åh, det var inte som att vara tvungen, dåligt ta en titt. edit: fast. |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte minnas det exakta meddelande. |
|
| |||
| |||
| Sortera det, tack för heads up. |
|
| |||
| |||
| Ganska bra idé denna kompetensnivå thingymajig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske det vore bättre om folk hade att verkligen skriva in ett ord som beskrev deras skicklighet, med en gräns för längd etc. På så sätt skulle förmodligen vara mer ärlig, snarare än att bara välja avancerade som standard.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilket minne är bättre Corsair eller G. Skill? | Joseph W | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 26 november 2008 12:54 |
| Skyddsnivå? Adekvat? | Logic Bomb | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 25 december 2007 11:23 |
| Alla <$ 100 RAM ersätta G. Skill dubbla ch. 2GB RAM? | newbuilderkid | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 29 juli 2007 12:31 |
| Hosting med top level support? | Kobolt | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17 mars 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |