![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på hvor denne tråd hører jeg indsendt den her. Jeg ser ofte i slutningen af stillinger sådan noget Mit System :******* CPU (r): </ STRONG >*********** Bundkort: ***** ****** ****** RAM: ********** Grafikkort (r ):******** ******* Lydkort: ***** ********* Harddisk (e): ****** ****** Optisk drev (r): ************* **** Sag / PSU: ******* ***** *** Køling: ******** Network / Internet: ********** ** Monitor (s): ******** ****** Operating System (s): ********** Nu har du for at være en donator, model eller admin etc at få denne indsendt automatisk eller er det et spørgsmål om at indsætte det i slutningen af dine indlæg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I cant husk hvis du skal have en vis status, men gå til din profil tilføje dine oplysninger / spec og hvor der står system spec navn, stick et navn, og det skal vises http://www.computer-juice.com/forums/f7/have-your-system-info-your-signature-13255/
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg løj, du har brug for at være en donator eller abonnent (ikke sikker på hvad der menes med, at) hjulpet hvis jeg havde læst det før jeg indsendt
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Ok tak, så hvis du bliver en af ovenstående virker det føjer sig til slutningen af dine indlæg, eller har du stadig nødt til at indsætte det? |
|
| |||
| |||
| Det skal udfylde automatisk, når du har sat de oplysninger i. Dave vil være sammen og lade dig vide med sikkerhed, som han har det, der er oprettet en bestemt måde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle kan føje den til deres profil, men det viser kun op i stillinger, hvis du er en donator og du giver dit system et navn.