![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En ole varma, mistä tämän säikeen kuuluu niin i lähetetty se tästä. Olen usein lopussa virkojen jotain tällaista My System :******* CPU (s): </ STRONG >*********** Emolevy: ***** ****** ****** RAM: ********** Graphics Card (s ):******** ******* Äänikortti: ***** ********* Kiintolevy (t): ****** ****** Optinen asema (t): ************* **** Asia / PSU: ******* ***** *** Jäähdytys: ******** Network / Internet: ********** ** Monitor (t): ******** ****** Operating System (s): ********** Nyt sinulla on oltava donator, mod tai admin etc on tämän lähetetty automaattisesti vai onko se asia liittää se lopussa viestiisi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i cant muistaa, jos sinulla on oltava tietty asema, mutta mene profiiliisi lisätä tietoa / spec ja jos se sanoo järjestelmän spec nimi kiinni nimen ja sen tulisi näkyä http://www.computer-juice.com/forums/f7/have-your-system-info-your-signature-13255/
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| i valehteli, sinun tulee olla donator tai tilaajan (ei varma whats tarkoitti että) auttanut, jos olisin lukenut sen ennen i lähetetty
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Ok kiitos, joten jos olet tullut yksi edellä se lisätä itse loppuun viestiesi vai oletteko vielä liitä se? |
|
| |||
| |||
| Sen pitäisi täyttää automaattisesti, kun olet sijoittanut tiedot tuumaa Dave on pitkin ja antaa te tiedätte varmasti, sillä hän on se perusti tietyllä tavalla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuka tahansa voi lisätä sen niiden profiili, mutta se osoittaa vain, vuonna virkaa, jos olet donator ja annat järjestelmän nimi.