![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet zeker waar deze draad behoort dus ik gepost hier. Zie ik vaak aan het eind van de ambten zoiets Mijn systeem :******* CPU (s): </ STRONG >*********** Moederbord: ***** ****** ****** RAM: ********** Graphics Card (s ):******** ******* Sound Card: ***** ********* Hard Drive (s): ****** ****** Optische Drive (s): ************* **** Case / PSU: ******* ***** *** Koeling: ******** Netwerk / Internet: ********** ** Monitor (s): ******** ****** Operating System (s): ********** Nu heb je als een donateur, mod of admin etc om dit automatisch geplaatst of is het een kwestie van plakken van het aan het einde van uw berichten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i cant remember als u om een bepaalde status, maar ga naar uw profiel Voeg uw informatie / spec en zegt waar het systeem spec naam, stick een naam in en deze moet worden weergegeven http://www.computer-juice.com/forums/f7/have-your-system-info-your-signature-13255/
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik heb gelogen, moet u een donateur of abonnee (niet zeker van wat bedoeld wordt met dat) geholpen als ik had gelezen voordat ik gepost
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Ok thanks, dus als je een van de bovenstaande doet het zelf toevoegen aan het einde van uw berichten of heeft u nog steeds om te plakken? |
|
| |||
| |||
| Er dient in te vullen automatisch wanneer u de informatie inch Dave zal worden langs en laat u weet zeker als hij over het opzetten van een bepaalde manier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Iedereen kan toevoegen aan hun profiel, maar het toont alleen in posten als je een donateur en geef je je systeem een naam.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HALLO! (hoe maak ik een handtekening) | ryannathans | Introduceer jezelf hier | 9 | 16 Jan 2009 01:37 |
| Hoe krijg ik een handtekening? | eslfish | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 8 Nov 2008 18:16 |
| Handtekening | Black Magic | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 24 mei 2008 07:06 |
| Handtekening | 9kelad | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 17 dec 2007 11:27 |
| Handtekening links | Webcrawler | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 mrt 2007 05:48 |
| Thread Tools | |
| |